خبرهای داغ:
همزمان با هفته گردشگری رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرخه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۶۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته گردشگری و با هدف ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده در اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سرخه، عربی با امام جمعه سرخه دیدار کرد.

در این دیدار عربی در خصوص فعالیت های این اداره در حوزه های زیرساخت و گردشگری گزارشی را ارائه و در خصوص پروژه های در دست اقدام توضیحاتی را عنوان کرد.

او با اشاره به پروژه های در دست اقدام افزود: پروژه راه دسترسی به مغار اروانه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار ریال، آجر فرش اطراف کاروانسرای لاسجرد و گازرسانی به این مجموعه با اعتباری در حدود 3 میلیارد و 800 هزار ریال و هم چنین پروژه راه دسترسی به روستای گردشگری بیابانک با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال در دست اقدام می باشد بوده و حدود ۹۰ درصد کار انجام شده است.

در ادامه دیدار امام جمعه شهرستان ضمن عرض تبریک هفته گردشگری و تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده بیان داشت: کارهای خوبی در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری در حوزه شهرستان انجام و باتوجه به وجود ظرفیت های بسیار بالا و پتانسیل های خوب در مجموعه پلیسراه سرخه تاکید کرد در زمینه معرفی شهرستان باید اقدامات جدی تر و بیشتر انجام گیرد. ‌

او در خاتمه گفت: امیدوارم با حضور شما در این مسئولیت اتفاق های خوبی برای شهرستان سرخه در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی را شاهد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها