خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد از برپایی گشت محله محور بسیج همراه با دیگر برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی با مشارکت بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۶۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، برنامه های ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت ایجاد اوقات شاد و مفرح برای بسیجیان، برنامه های متنوع ورزشی در پایگاه و سالن ورزشی روستا برگزار و با استقبال خوبی همراه است. در این هفته نیز بازی گل کوچیک نوجوانان در پایگاه برگزار شد.

او با اشاره به حضور نوجوانان بسیجی در برنامه های اجرایی مسجد روستا افزود: در این راستا نوجوانان در مراسم دعای کمیل، دعای توسل و غیره شرکت کرده و حضور مستمر در نماز جماعت دارند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله اضافه کرد: کمک و مرتب‌سازی کتابخانه مسجد توسط بسیجیان جهادگر و حضور در اجرای گشت محله محور با حضور ۹ نفر از ساعت بیست و دو وسی دقیقه تا یک و سی دقیقه در جهت برقراری امنیت و آرامش در روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است به مناسبت هفته دفاع مقدس، گشت محله محور رضویون و ایست و بازرسی همراه با پذیرایی از ساعت شانزده تا بیست و دو توسط کارگروه دفاعی امنیت پایگاه حضرت ولی عصر (عج) روستای اروانه در سرخه برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار