همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و هفته وحدت با خانواده شهید غریبعلی والا اصیل در لردگان دیدار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۶۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان گفت : همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ع) و امام صادق (ع) با خانواده شهید جنگ تحمیلی غریبعلی والا اصیل دیدار شد.

حجت الاسلام مرتضی رشیدی افزود : در این دیدار که نیروهای وظیفه ناحیه ناحیه و تعدای از پاسداران جوان حضور داشتند که از نزدیک با سبک زندگی آنهاآشنا و به صحبت های مادر شهید گوش فراد دادند.

وی ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدا باعث می شود که از نزدیک با زندگی آنها اشنا شویم و با گوش دادن به خاطرات و نصایح خانواده ها مسیر زندگی انسان به سمت راه شهدا کشیده خواهد شد.

گفتنی است؛ شهید غریبعلی والااصیل هفتم شــهریور ،۱۳۴۸ در روستای ماشمی از توابع شهرستان یاسوج به دنيا آمد. پدرش علی، كشــاورز بود و مادرش هما نام داشــت. تا چهارم ابتدايی درس خواند. كارگری می كرد. متأهل بود. از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. بيست و هفتم فروردين ،۱۳۶۶ در ماووت عراق به شهادت رسيد. پیکر او مدتها در منطقه بر جا ماند و پس از تفحص، در گلستان شهدای شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد، خانواده این شهید گرانقدر در شهرستان لردگان ساکن هستند.

 

ارسال نظرات