به همت بازرسان اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان صورت گرفت:

کشف اقلام خوراکی قاچاق و تقلبی به ارزش 8 میلیارد ریال از انبار یک شرکت پخش

زنجان-معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در بازرسی صورت گرفته از انبار یک شرکت پخش در زنجان، بالغ بر 8 میلیارد و 400 میلیون ریال اقلام خوراکی قاچاق و تقلبی کشف و ضبط گردید.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۰۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

کشف اقلام خوراکی قاچاق و تقلبی به ارزش 8 میلیارد ریال از انبار یک شرکت پخش

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، اسماعیل مسلمی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته که با حضور بازرسان اداره کل صمت به همراه عوامل نیروی انتظامی و معاونت غذا و دارو از یک انبار شرکت پخش، اقلام روغن خوراکی به میزان ۴ تن و انواع رب گوجه فرنگی بیش از ۲۰ تن به جهت عدم ثبت در سامانه جامع تجارت کشف گردید.

وی افزود: ارزش ریالی روغن و رب گوجه فرنگی کشف شده بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین در این انبار سرکه تقلبی به میزان هزار و ۷۳۰ بسته به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف گردید.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: روغن و رب کشف شده تحویل اموال تملیکی و سرکه تقلبی کشف شده تحویل معاونت غذا و دارو گردید و پرونده متشکله به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ،اسماعیل مسلمی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته که با حضور بازرسان اداره کل صمت به همراه عوامل نیروی انتظامی و معاونت غذا و دارو از یک انبار شرکت پخش ، اقلام روغن خوراکی به میزان 4 تن و انواع رب گوجه فرنگی بیش از 20 تن به جهت عدم ثبت در سامانه جامع تجارت کشف گردید.

وی افزود: ارزش ریالی روغن و رب گوجه فرنگی کشف شده بالغ بر 5 میلیارد و 100 میلیون ریال می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین در این انبار سرکه تقلبی به میزان هزار و 730 بسته به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون ریال کشف گردید.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد : روغن و رب کشف شده تحویل اموال تملیکی و سرکه تقلبی کشف شده تحویل معاونت غذا و دارو گردید و پرونده متشکله به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار