رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در شهرستان پیشوا برگزار می شود

قرارگاه هماهنگی و برنامه ریزی با موضوع برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی گروههای جهادی بسیج ورزشکاران در شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۴۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز یکشنبه ۹ مهر همزمان با هفته وحدت، قرارگاه هماهنگی و برنامه ریزی با موضوع برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی گروههای جهادی بسیج ورزشکاران در اداره ورزش وجوانان شهرستان پیشوا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جناب سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه، جواد ترابی رئیس اداره ورزش وجوانان و جمعی از مسئولان همراه بود ؛ رئیس اداره ورزش وجوانان پیشوا از دستگاههای اجرایی عضو قرارگاه خواست تا با همدلی و همراهی برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان در هفته تربیت بدنی در این رزمایش حضور پررنگ و فعالانه داشته باشند.

 جانشین سپاه پیشوا نیز بیان کرد : نقش دستگاههای خدمات رسان و استفاده از ظرفیت های مردمی برای برگزاری اولین رویداد و اجتماع بزرگ ورزشکاران بسیار مهم است و امیدواریم در قالب رزمایش جهادگران فاطمی برای کمک به نیازمندان و دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار بتوانیم قدمی مثبت در زمینه محرومیت زدائی برداشته باشیم.

 گفتنی است، رزمایش جهاد گران فاطمی گروههای جهادی ورزشکاران روز 21 مهر به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار و قرار است کمک های مردمی و مومنانه جمع آوری و در مناطق محروم توزیع شود.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار