خبرهای داغ:

همه سالمندان تحت پوشش بهزیستی از خدمات لازم برخوردار هستند

شاهرود_ مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: همه سالمندان تحت پوشش بهزیستی از خدمات لازم برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۵۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

همه سالمندان تحت پوشش بهزیستی از خدمات لازم برخوردار هستندبه گزارش خبرنگار بسیج، محمود منطقی در جشن بزرگ روز جهانی سالمندان در مرکز نگهداری سالمندان ثامن الائمه شاهرود ضمن بیان اینکه در استان ۱۴ مرکز روزانه، شبانه روزی، مراقب در منزل و خدمات توانبخشی به سالمندان خدمات لازم را ارائه می‌دهد گفت: همه سالمندان تحت پوشش از خدمات این مراکز بهره‌مند هستند.

وی ضمن بیان اینکه استفاده از اماکن دولتی، خصوصی و مراکز رفاهی و خرید نباید تنها به جمعیت خاصی محدود شود، افزود: برای این مهم می‌بایست این روند مناسب سازی اماکن عمومی و رفاهی استان سمنان مورد پیگیری بیشتری قرار گیرد.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون اقدامات خوبی در این حوزه برای استان صورت گرفته است، افزود: همه به خوبی این را می‌دانیم که به تنهایی کافی نیست و هنوز مراکز بسیاری در استان هستند که به این مناسب سازی نیاز دارند.
منطقی ضمن بیان اینکه برای رسیدن به این مهم باید سایر بانک‌ها، ارگان‌ها، دستگاه‌ها و شهرداری‌ها نیز پای کار حضور یابد، تصریح کرد: تنها با همراهی همه مجموعه‌های موجود در جامعه می‌توان به تحقق این آرمان دست یافت.
در این مراسم ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و تعدادی از مسئولین استان و شاهرود حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار