همزمان با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام(ص) و صادق آل محمد(ع) خطبه عقد زوج جوان شهر نقاب توسط امام جمعه جوین در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با هدف گسترش فرهنگ ازدواج آسان، برگرفته از سیره و منش شهدا، جاری شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۱۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، همزمان با میلاد ولادت حضرت محمد مصطفی(ص)، روز اخلاق و مهرورزی و میلاد امام جعفرصادق (ع) خطبه عقد زوج جوان شهر نقاب توسط حجت الاسلام بوژمهرانی، امام جمعه شهرستان جوین با حضور جمعی از بستگان و دلدادگان شهدا در جوار گلزار شهدای گمنام جاری شد.

تازه داماد در پاسخ به سئوال خبرنگار بسیج که چرا مزار شهدا را برای جاری شدن خطبه عقد انتخاب کردید، گفت: عشق و دلدادگی به شهدا و آرمانهای اصلی انقلاب اسلامی من و همسرم را به این نقطه نورانی کشانده است به طوری که از شوق در پوستم نمی گنجم و دعوت شهدا را باور دارم که در گام اول فصل مشترک زندگی در آستانه میلاد پیامبر(ص) به ما عیدی دادند.

همچنین پدر داماد که ویژگی بارز او خلوص در کلام و صفای باطن بود، بیان کرد: نمی دانم چه سری بود، پسرم اکثر اوقات دوشنبه و پنج شنبه های هر هفته بر سر مزار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و انقلاب حاضر می شد و با ستاره های آسمانی نجوا می کرد.

گفتنی است زوج اهل روستای کلاته میمری و زوجه اهل روستای شمس آباد می باشد که زندگی مشترک خود را با تاسی از شهدا و تجدید میثاق با شهدا والامقام و با هدف گسترش فرهنگ ازدواج آسان و ساده زیستی آغاز کردند.

گزارش/ حسین عباس آبادی عرب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار