فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

۴۵۰۰ خانواده معظم شهدای سراسر استان مازندران تجلیل شدند

ساری-سردار مسلمی گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس و همزمان با هفته وحدت از ۴۵۰۰ خانواده‌ی معظم شهدای سراسر استان در قالب ۸۷۸ تیم سرکشی قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۷۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس و همزمان با هفته وحدت چهارمین مرحله رزمایش رهروان شهدا برگزار شد.

آیت‌الله «محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، «حسینی پور» استاندار مازندران، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «مفخمی شهرستانی» فرمانده نیروی انتظامی مازندران نیز در قالب یکی از تیم‌های سرکشی این رزمایش با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مرکز استان، شهیدان «حسین‌علی آهنگر دارابی»، سردار شهید «غلامعلی مرادیان»، شهید «صادق تقوی» و شهید «عظیم باقری» دیدار و از صبر و مجاهدت‌های آنان تکریم و قدردانی به عمل آوردند.

۴۵۰۰ خانواده معظم شهدای سراسر استان مازندران تجلیل شدند
سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری گفت: تاکنون چهار مرحله رزمایش رهروان شهدا در استان اجرا شد و در اولین مرحله دیدار با خانواده‌های شهدا، دومین مرحله دیدار با جانبازان بالای ۵۰ و ۷۰ درصد به تعداد هزار و ۷۷۷ نفر از جانبازان دیدار شد.

وی ادامه داد: در مرحله سوم با آزادگان و خانواده‌های آنان و در مرحله چهارم نیز با خانواده چهار هزار و ۵۰۰ شهید والامقام دیدار شد.

فرمانده سپاه کربلا یکی از اهداف رزمایش و دیدار با خانواده شهیدان را این دانست که بدانیم شهدا چه عظمت و عزتی را برای انقلاب و کشور خلق کردند و اظهار داشت: باید قدردان عزت و امنیتی که برای ما ایجاد کردند، باشیم.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه این رزمایش  به همت و ابتکار سپاه کربلا برنامه ریزی و با مشارکت استانداری، فراجا و بنیاد شهید برگزار شده است، گفت: از ۴۵۰۰ خانواده‌ی معظم شهدای سراسر استان در قالب ۸۷۸ تیم سرکشی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار