خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: تولیدکنندگان، امروز جهادگران صف اول جنگ اقتصادی هستند. آن چیزی که در سال‌های دفاع مقدس شاهد آن بودیم، امروز در کارخانه‌ها شاهد هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۹۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
تولیدکنندگان، جهادگران صف اول جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) استان قم در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم، اظهار کرد: اقتصاد یکی از عرصه‌های مهم جنگ‌ امروز‌ است، رشد تولید و اشتغال‌آفرینی‌ عامل پیروزی و پیشرفت ما خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قم یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را قدرت بازدارندگی دانست و بیان داشت: امروز در قدرت بازدارندگی به حدی رسیدیم که قدرت‌های بزرگ دنیا، صراحتاً جرات به تهدید ما را ندارند. وقتی که در برنامه‌ای، خبرنگار از نتانیاهو پرسید که برنامه او از حمله به ایران چیست، او مستقیما جرات به پاسخگویی نداشت.

سردار موحد با اشاره به موانع و تحریم‌هایی که اوایل جنگ با آن مواجه بودیم تصریح کرد: در اوایل جنگ، ما از از همه لحاظ تحریم بودیم و حتی قادر به تولید گونی و سیم خاردار هم نبودیم، اما امروز با سعی، تلاش و کار جهادی به حد بالایی از توانایی‌ها رسیدیم و حالا جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در عرصه‌های مختلف فناوری هستیم.

فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) استان قم اقتصاد را پایه اصلی کشور و عامل تمدن‌سازی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی با توجه به اینکه در اوج تحریم هستند، به لطف خداوند و با زحمت، تلاش و پیگیری زیاد به دنبال این هستند که چرخ اقتصاد و تولید را روز به روز افزایش بدهند.

وی افزود: سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تمام ظرفیت خود در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم برای رفع موانع پیش روی صنعتگران، کارآفرینان و کارگران، خدمت‌رسان واحد‌های صنعتی و تولیدی استان می‌باشد.

سردارموحد از مسئولین استانی، کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ خواستار فراهم کردن شرایطی برای تولیدکنندگان شد تا با کمترین دردسر و بروکراسی اداری و با بیشترین بهره‌وری، بتوانند در این جهاد بزرگ اقتصادی برای پیشرفت روزافزون ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات