جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج رودان

آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج رودان در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۱۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

 

با حضور جانشین فرمانده سپاه هرمزگان:

آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج رودان

 

آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج رودان در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ عصر دیروز مراسم تکریم و معارفه جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج رودان با حضور جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار هدایت‌الله امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این آیین ضمن تبریک هفته وحدت و تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: صحنه نبرد ما با دشمن صحنه جغرافیایی نیست بلکه صحنه نفوذ به قلب و جان و ذهن جوانان است و یکی از راه های مقابله با این نفوذ این است که ارتباط خود را با خداوند و معنویت با امام زمان(عج) و ولی فقیه تقویت کنیم.

وی افزود: قدرت نرم انقلاب اسلامی ارتباط با مردم است و یکی از رموز و مولفه‌های موفقیت و ماندگاری سپاه همین ارتباط و در دل مردم بودن می‌باشد.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه قدرت سپاه پاسداران معنویت این نهاد است زیرا با همین روحیه معنویت توانست تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با عزت و قدرت خنثی کند.

 

در پایان این آیین از زحمات چهارساله سرهنگ پاسدار وابسته جلال سالاردهگلکن تقدیر و سرگرد پاسدار محمد ماهری به عنوان جانشین جدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان منصوب شد.

 

ارسال نظرات