خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:

ایمان و تقوا و معنویت های رزمندگان، عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: عامل پیروزی ما در دفاع مقدس ایمان و تقوا و معنویت‌های رزمندگان و مسؤولین مابود.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۲۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

 

ایمان و تقوا و معنویت های رزمندگان، عامل پیروزی در دفاع مقدس بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، گرد همایی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در حوزه کربلا، ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تولد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت:حضرت علی(ع) در خطبه ۲۷نهج البلاغه در اهمیت جهاد می فرماید: جهاد دری است از درهای بهشت که این درب روی هر کسی به راحتی باز نمی شود. وی خطاب به رزمندگان و ایثارگران گفت:شما که توفیق حضور هشت سال دفاع مقدس را داشتید مصداق این بیان زیبای امیرالمومنین (ع)هستید.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: دلیر مردانی مثل شما که هشت سال در جنگ سخت با ایستادگی و مقاومت خود نگذاشتید خدشه ای به نظام و انقلاب وارد شود،بدانید ایستادگی و مقاومت هنوز ادامه دارد و امروز در شرایط جنگ نرم با جهاد تبیین و امید آفرینی با دشمن مقابله کنید.

 سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم در ادامه این برنامه ضمن تجلیل از جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: شما افتخار آفرینان این نظام و انقلاب هستید و افتخار ما این است که ادامه دهندۀ راه شهدا و ایثارگران هستیم و با ادامۀ این راه نورانی می‌توانیم از دستاوردهای نظام ولایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محافظت کنیم.

ایمان و تقوا و معنویت های رزمندگان، عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

وی اظهار داشت: فرمانده هشت سال دفاع مقدس به عهده عارف برجسته، حضرت امام خمینی (ره) بود که جنگ ما را با سایر جنگ ها متمایز می کرد و قطعا عامل پیروزی همین ایمان و تقوا و معنویت های رزمندگان و مسؤولین مابود.

سرگرد قانع گفت: اگر بعد از گذشت چند سال در مقابل تمام ابر قدرت ها استوار ایستادیم و هر روز پیشرفت میکنیم، لطف خداوند، عنایت شهدا و ایثارگری و جانفشانی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

در ادامه مرتضی رستمی از راویان دفاع مقدس به روایتگری رشادت‌های شهدا و ایثارگران پرداخت و از ایثارگران حاضر در جلسه با هدایای معنوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار