شهدا هویت و سندماندگار انقلاب هستند

حجت الاسلام اکبرپور گفت:شهدا هویت و سند ماندگار انقلاب و اسلام هستند لذا مسئولین وظیفه و رسالت دارند تا نسل جوان وآینده ساز انقلاب را با حماسه سازان انقلاب آشنا و فرهنگ ایثار وشهادت را به نسل های بعدی منتقل کنند.
کد خبر: ۹۵۴۴۷۵۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان در دیدار با خانواده شهید علی نیک پور ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و نام شهید با اشاره به جایگاه بالا و رفیع شهادت گفت:شهدارا نباید مرده پنداشت بلکه آنها زنده وروزی خوره نزد خداوند هستند.

وی افزود:شهدا با انتخاب مسیر درست در راه سعادت و جاودانگی قدم برداشته اند وبه بالاترین مقام یعنی شهادت نائل آمده اند.

اکبر پور با تاکید بر این مطلب که ولایت پذیری و حرکت در مسیر انقلاب مهمترین ویژگی بارز شهدا است ادامه داد: شهدا از خواسته های خود گذاشتند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم، آنها با گذاشت از خواسته های خود ‌‌‌‌‌‌‌دست کشیدند و با گذشت از جان و مال خود درس ایثار فداکاری شجاعت را آموختند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: شهدا هویت و سند ماندگار انقلاب و اسلام هستند لذا مسئولین وظیفه و رسالت دارند تا نسل جوان وآینده ساز انقلاب را با حماسه سازان انقلاب آشنا و فرهنگ ایثار وشهادت را به نسل های بعدی منتقل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار