رئیس‌کل دادگستری ایلام با بیان اینکه ۱۳ زندانی ایلامی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند، گفت: این افراد به مناسبت میلاد مسعود رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) فردا از زندان آزاد می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۴۴۷۷۲
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، عمران علی‌محمدیرئیس‌کل دادگستری ایلام شامگاه دوشنبه در جمع اصحاب رسانه از بهره‌مندی ۱۳ زندانی این استان از عفو مقام معظم رهبری به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

 

 وی با بیان اینکه این عفو به درخواست رئیس قوه قضائیه و موافقت رهبر معظم انقلاب انجام شده است، افزود: این تعداد زندانی در استان ایلام فردا نامه آزادی خود را دریافت و هم‌زمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) به آغوش خانواده‌های خود بازخوانند گشت.

 

 رئیس‌کل دادگستری ایلام با اشاره به اینکه افرادی که مشمول عفو مقام معظم رهبری شده‌اند پرونده آنان مربوط به دادگستری‌ها، محاکم عمومی و انقلاب و تعزیرات حکومتی بوده است، افزود: پرونده این افراد در گروه عفو و بخشودگی بررسی مورد بررسی قرار گرفته و باتوجه‌به داشتن شرایط استحقاق عفو، پس از تأیید و ارسال ریاست قوه قضاییه به محضر مقام معظم رهبری، مورد عفو قرار گرفته‌اند.

 

 علی‌محمدی تصریح کرد: گروه عفو و بخشودگی به طور مرتب هر ۱۵ روز یکبار در استان تشکیل می‌شود و افرادی که شرایط لازم را داشته باشند از طرف استان به قوه قضائیه اعلام می‌شوند که با تأیید رئیس قوه و موافقت مقام معظم رهبری در مناسبت‌های ملی و مذهبی مشمول عفو معظم له خواهند شد.

ارسال نظرات