برترین های استان کهگیلویه و بویراحمد در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۰۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، ثبات در استان کهگیلویه و بویراحمد را نتیجه همدلی میان سه قوه دانست و گفت: از نماینده فعلی ولی فقیه آیت الله حسینی و نماینده سابق آیت الله ملک حسینی به جهت حمایت از مسئولان استان در جهت پیشبرد اهداف قدردانی می کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی و سپاه فتح استان گفت: برخی دستگاه ها در مجموعه دولت نیستند اما نقش کلیدی در پیشبرد برنامه های دولت در استان دارند.
وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه های استان بر اساس شاخص های تعیین شده رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کردند، گفت: همه مدیران استان شبانه روز در تلاش هستند و زحمت می کشند اما برخی ها ویژه پای کار مردم بودند.
احمدزاده با اشاره به اینکه رئیس جمهور پای کار است و مدیران این دولت هم به مانند دکتر رئیسی جهادی پای کار باشند، گفت: استان در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال و بخش اقتصادی با مشکل مواجه است و در صورتی رفع می شود که مدیران وقت بگذارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم از حاکمیت انتظار دارند و اگر محکم پای کار باشند گره کشا خواهد بود.
وی خواستار رفع اختلاف میان دستگاه های دولتی شد و گفت: اگر اختلافی میان دستگاه ها وجود دارد ابتدا در استانداری مطرح تا جهت رفع آن اقدام شود و اگر حل و فصل نشد بعد موضوع دادگاهی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از استان های امن و سفید کشور هستیم، افزود: در این بستر امن شرایط برای کار و فعالیت مدیران آماده است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از شرایط کار بودجه و اعتبار است که در سفر اول دولت به استان سه هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که رقم بی سابقه ای است، ضمن اینکه سه هزار میلیارد دیگر از دولت طلب داریم.
احمدزاده بیان کرد: علاوه بر این میزان اعتبار، یک هزار میلیارد تومان برای حوزه زیرساخت اعتبار تخصیص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نیاز یک هزار میلیاردی پردیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اعتبار سفر دور دوم دولت به استان بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است که اعتبارات در نظر گرفته شده گویای فراهم بودن زمینه تحول در استان است.
وی با اشاره به سرمایه گذاری های کلان چند میلیون دلاری در استان گفت: علاوه بر این در سفر دور دوم دولت به استان مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اعتبار در نظر گرفته شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر لزوم تسریع در پاسخ‌گویی به استعلامات توسط دستگاه ها تاکید کرد و گفت: نباید استعلام یک پروژه تحول زا در استان چند ماه به طول انجامد که اگر اینگونه باشد فرصت حضور سرمایه گذار در استان را از دست داده ایم.
وی بیان کرد: ماندگاری مدیران به تلاش هایی است که در راستای خدمت به مردم و توسعه استان انجام می دهند.
احمدزاده با بیان اینکه عده ای در داخل و خارج کشور عملکرد این دولت را زیر ذره بین دارند، گفت: اگر در رسیدن به برنامه ها موفق عمل کنیم به قله ها و اهدافی که مقام معظم رهبری فرمودند دست خواهیم یافت.
وی در پایان مردمی سازی دولت را تکلیف مدیران دانست و گفت:  مدیران در نماز جمعه‌ها حاضر شوند و پاسخ گوی مردم بوده و در جهت رفع مسائل و مشکلات آنها گام بردارند.

دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
گفتنی است در ادامه دستگاه‌های‌ برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شدند که در شاخص های آموزش و پژوهش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.
 در شاخص های گروه توسعه‌ و زیرساخت از اقدامات اداره‌کل پست کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. در شاخص سلامت و رفاه اجتماعی از کمیته امداد حضرت امام(ره) تجلیل شد در شاخص تولید و خدماتی از سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل شد.

اداره کل استاندارد دستگاه برتر در شاخص گروه عمومی و غذایی برگزیده جشنواره شهید رجایی شد. در شاخص اقتصادی و مالی دو اداره کل اقتصاد و دارایی و اداره کل مالیاتی برگزیده شدند و با اهداء لوح سپاس و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند. در زمینه تحقق شعار سال شرکت آب منطقه ای برگزیده شد و لوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت کرد. 
در محور کارگزار صادق اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی برگزیده شد و لوح سپاس و تندیس دریافت کرد. در محور مشارکت و تشکل‌های مردمی اداره‌کل ورزش و جوانان با اهداء لوح سپاس و تندیس تقدیر به عمل آمد. در شاخص بهبود محیط کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی برگزیده شد و لوح سپاس و تندیس دریافت کرد. 
در محور ارتقاء سطح سلامت واحدهای تولیدی از اداره کل دامپزشکی استان تقدیر و لوح و تندیس دریافت کرد. در محور حمایت از سیاست‌های دولت و دستگاه های اجرایی در رسیدن به برنامه های دستگاه های اجرایی از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. در زمینه اجرای سیاست های دولت مردمی و جهادی از اقدامات اداره‌کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس تجلیل شد. 
در محور اقامه نماز از اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تجلیل شد. در زمینه کسب رضایت مردم و جذب تسهیلات اشتغال‌زائی استان از اداره کل بهزیستی تجلیل شد. در محور مردمی سازی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد تقدیر به عمل آمد. 
همچنین در محور امنیت پایدار از سپاه فتح، نیروی انتظامی و اداره‌کل اطلاعات تقدیر به عمل آمد. همچنین از ۵۸ نفر از کارمندان برتر دولت در حوزه های مختلف تجلیل شد.
همچنین از تمبر جشنواره شهید رجایی که به نام استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور مورد استفاده قرار می گیرد رونمایی شد.

 

ارسال نظرات