خبرهای داغ:

نخستین دوره ملی آموزش بانوان پیشرفت کارگاه "روایت تطبیقی پیشرفت" برگزار شد

دکتر رضا قیومی پور نخستین دوره ملی آموزش بانوان پیشرفت کارگاه «روایت تطبیقی پیشرفت» را تدریس کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۱۹
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

نخستین دوره ملی آموزش بانوان پیشرفت کارگاه

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر رضا قیومی پور مولف کتاب ایران ۲۰ و آمریکا منفی ۲۰، دانش‌آموخته رشته هوافضا و دانشجوی دکتری آینده پژوهشی است و پژوهش‌های او در زمینه آینده انقلاب اسلامی است.


وی در تدریس نخستین دوره ملی آموزش بانوان پیشرفت کارگاه «روایت تطبیقی پیشرفت» در توضیح شیوه های مواجهه با مخاطب برای تبیین پیشرفت ها گفت: از فرمول «تمام» استفاده کنید، توجه به تنوع مخاطب، محدوده و استفاده درست از ابزارهای آمارهای بین المللی در روایت پیشرفت، موفقیت ها و ضعف ها باید باشد.

نخستین دوره ملی آموزش بانوان پیشرفت کارگاه

دکتر قیومی پور  در خصوص «توجه به تنوع مخاطب» گفت: هیچ زمانی تفکر مخالف انقلاب اسلامی با یک ساعت صحبت تغییر نمی کند،اما اگر ارایه پیشرفت ها دقیق باشد، اثرگذاری آن موجب ایجاد «تردید» در ذهن مخاطب می شود و اگر مخاطب ذهنیت خاکستری داشته باشد، صحبت های شما تاثیر مثبت دارد و اگر حزب اللهی باشد، لکنت زبانش کمتر و یقین قلبی او بیشتر می شود.


وی در خصوص«محدوده» اظهار داشت: حتماً برای بحث خود محدوده تعیین کنیم و خود را در مقام پاسخگویی به شبهات وارده به همه موضوعات قرار ندهیم.

نخستین دوره ملی آموزش بانوان پیشرفت کارگاهدکتر قیومی پور در مورد«استفاده درست از آمارهای بین المللی در روایت پیشرفت» تصریح کرد: باید به اطلاعات و آمار بین الملل مسلط بود و مثلا ایران زمان پهلوی را با میانگین کشورهای عربی، غرب آسیا و جهان مقاسیه کنیم و ایران امروز را نیز در حوزه سلامت، اقتصاد، علم و فناوری و نظامی با تمام این کشورها مقایسه کنیم،تا مخاطب حداقل «منطق» بحث را بپذیرد ولو اصل پیشرفت را نپذیرد.


وی در پایان در خصوص«موفقیت ها و ضعف ها با هم» گفت: چنانکه مقام معظم رهبری فرمودند: «ما آسیب داریم، اما بن بست نداریم.»

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار