خبرهای داغ:
هوشمندی:

۱۰۷۰ مرکز طرف قرارداد خدمات درمانی نیروهای مسلح استان همدان هستند

همدان- رئیس خدمات درمانی نیروهای مسلح استان همدان گفت: در سطح استان همدان حدود یک هزار و ۷۰ مرکز طرف قرارداد در همدان داریم که نظامی، دولتی، دانشگاهی، خیریه و خصوصی که خدمت ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۴۹
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
۱۰۷۰ مرکز طرف قرارداد خدمات درمانی نیروهای مسلح استان همدان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهندس هوشمندی در همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان که در مجتمع انصار برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: سرور، رئیس و صاحب قوم کسی است که خدمتگزار دیگران باشد یعنی در سبک و سیاق و سنت رسول مکرم اسلام(ص) هرکس خدمتگزار است درجه‌اش بالاتر است.

وی با بیان اینکه شما علاوه براینکه سال‌ها در نیروهای مسلح خدمت کردید و جنگ تحمیلی را اداره کردید با موفقیت و سربلندی عبور کردید، افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح چند وظیفه به عنوان نکته حساس نظام برعهده دارد و آن پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری جنگی از نیروهای مسلح است.

رئیس خدمات درمانی نیروهای مسلح استان همدان گفت: اندازه، قامت و ارزش وزارت دفاع را از آنجا باید بفهمیم که در مقابل دنیا توانسته ادوات و تسلیحاتی را ارائه کند که جزء چند کشور اول و برتر دنیا قرار بگیرند و این افتخار بسیار بزرگی است که نصیب همه ما است.

وی با اشاره به ارائه خدمات در مجموعه تامین اجتماعی نیروهای مسلح  ابراز کرد: وقتی پایان ۳۰ سال خدمت می‌رسد و بازنشسته می‌شوید مجموعه‌ای از خدمات مربوط به شما به عهده سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است از جمله آنها بحث خدمات درمانی، خدمات بازنشستگی و خدمات صندوق بیمه نیروهای مسلح است.

هوشمندی بیان کرد: خدمات درمانی نیروهای مسلح، تابعی از قوانین وزارت بهداشت است، ما خریدار آن خدمت‌ها و ارائه آنها به شما هستیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون در سطح استان همدان حدود یک هزار و ۷۰ مرکز طرف قرارداد در همدان داریم که نظامی، دولتی، دانشگاهی، خیریه و خصوصی که خدمت ارائه می‌دهند، عنوان کرد: صندوق خدمات درمانی نیروهای مسلح مثل همه صندوق‌های بیمه یک ورودی و آورده‌ای دارد که یک قسمت آن را به عنوان حق بیمه در زمان شاغلی و بازنشستگی کسر می‌شود و یک آورده هم سهم دولت است.

رئیس خدمات درمانی نیروهای مسلح استان همدان ادامه داد: ما یک حمایت درمان داریم و تنها استانی هستیم که شاخص درمان دارد؛ درصدی از مبالغی که در مرکز از شما گرفته شده مقداری از آن به شما بازمی‌گردد؛ حق نگهداری برای سرپرستان زمینگیر یا کسانی که تحت تکفل هستند ماهیانه تا سقف یک میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق‌ها در حال انجام شدن است و ماه آینده انجام می‌شود، گفت: اگر مشورت یا سوالی دارید با پیام‌گیر سازمان تامین اجتماعی در ارتباط باشید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار