نشست رویداد قیام با حضور فعالین فرهنگی شهرستان تنگستان برگزار شد

نشست رویداد قیام با حضور فعالین فرهنگی توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان تنگستان درسالن اداره ارشاد شهر اهرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۵۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در نشست رویداد قیام که باحضور فعالین فرهنگی شهرستان تنگستان در سالن اداره ارشاد شهر اهرم برگزار شد گفت:در این سال ها شاهد بروز و رویش جریان های فکری معتقد به ارزش های ناب انقلاب اسلامی با هدف شناسایی و توانمندسازی مؤسسات و استعدادهای جوان و خودجوش در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بودیم.

امام جمعه شهر اهرم در ادامه با تشکر از زحمات موسسات،هیئتها و گروههای فرهنگی فعال در شهرستان بخصوص تلاش بی وقفه در ایام محرم و صفر امسال افزود:خوشبختانه در این شهرستان،جوانان ونوجوانان،تشنه انجام کار فرهنگی و مذهبی هستند واین عطش می بایست با انجام اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند وتأثیر گزار فروکش کند.

در ادامه این نشست طارق کعب سخنران این نشست ضمن تشکر از حضور پرشور فعالین فرهنگی شهرستان تنگستان دراین نشست در کارگاه آموزشی کار مردمی گفت:خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام، ارزش و ثواب فراوانی دارد. در قرآن کریم آمده است؛ «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ»خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد.

مدرس کارگاه آموزشی این نشست در ادامه مباحث خود به توضیحاتی درخصوص نحوه سازماندهی مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پرداخت و تشریح کرد:این جبهه برای انجام امور بطور منظم و سازماندهی شده نیاز فعالیتهای خود را با رعایت سر فصلهایی چون هدف ونیت ،کادرسازی،بیان تجارب و....برآورده می‌کند.

این فعال جریان دانشجویی کشور ، رویش این فعالیتها در بین جوانان را مهم قلمداد کرد وتأکید کرد:رویش‌های سال‌های اخیر در بین جوانان مؤمن فعال در عرصه فرهنگ و شکل‌گیری جبهه فرهنگی انقلاب، برگ برنده نظام اسلامی در مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن بوده و بخشی از فرآیند تحقق دولت اسلامی در گام دوم انقلاب قلمداد می‌شود.

ایشان در ادامه استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس وسالهای ابتدایی پس از جنگ تصریح کرد:مهمترین قشر برای انجام خدمت به مردم ،خودِ مردم بودندو تا پای حضور مردم در صحنه خدمت رسانی باز نشد،خدمت دهی وکمک رسانی بدرستی وشایسته انجام نمیشد.

در ادامه تعدادی از فعالین فرهنگی ،مذهبی شهرستان به نیابت از دیگر فعالین به بیان عملکردو موفقیت خود در برگزاری فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در منطقه خود پرداختند.

این نشست با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر وصرف نهار پایان پذیرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات