سرهنگ پاسدار احمد خدابنده در یادداشتی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۹۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار احمد خدابنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی در یادداشتی بیان کرده است:

مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی ): امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.

قطعا پیشرفت، آبادانی و توسعه همه جانبه و پایدار ، در سایه امنیت و آرامش حاکم در جامعه میسر خواهد بود نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نماد اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت در جامعه هستند و با حضور ایثارگرانه خود، سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی، در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند.

بی‌تردید امنیت و آرامش امروز شهرستان، مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است، که در سایه مجاهدت آنان، فضایی آرام همراه با امنیت مهیا شده ‌است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده محترم و پرسنل خدوم فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد، از زحمات و ایثارگری های آنان در برقراری نظم و امنیت ، کمال تقدیر و تشکر را دارم . سعادت و بهروزی این عزیزان را از خداوند منان در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و مقام عظمای ولایت خواستارم . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها