به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۹۵
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم


با عرض سلام ،تحیت،احترام وگرامیداشت یادوخاطره ی شهدای فراجا


هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان فراجا و مرزبانان غیور. آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت و دفاع از سرحدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان بر کف و همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می‌نمایند.

نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با بهره گیری از رهنمودهای مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و با توکل به خداوند متعال، اساسی ترین نقش را در ایجاد امنیت و نظم در جامعه بر عهده دارد .

این جانب، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به رزمندگان و مجموعه خدوم فراجا، توفیق روزافزون این عزیزان را در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی تحت عنایات خاصّه حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام  خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ربوبی مسئلت می نمایم.
۱۴ مهرماه ۱۴۰۲


سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار