خبرهای داغ:
همزمان با برپایی بزرگترین پدیده فرهنگی شهرستان سرخه، یادواره «شیرزنان کویر» در گلزار شهدای سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۹۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه در جوار قبور پاک شهیدان در گلزار شهدا، یادواره زنان ایثارگر شهرستان با عنوان «شیرزنان کویر» به همت ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان ویژه بانوان با حضور سعیده همتی معاون امور بانوان استانداری سمنان برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان ضمن خیرمقدم به همه میهمانان اظهار کرد: امیدوارم دقایقی که به یمن سومین اجلاسیه شهدای شهرستان در حال برگزاری است مورد استفاده همگان قرار گیرد.

او افزود: سعی کردیم در اجلاسیه شهدایی که در حال برگزاری است، به گوشه ای از دفاع مقدس و جنگ نور بتابانیم و آن را هرچه بیش تر به منصه ظهور برسانیم و نشان دهیم آن نقش بانوان، مادران و خواهران ایران عزیز در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان اضافه کرد: همه ما می دانیم نقش بانوان در پشتیبانی جنگ و راهی کردن فرزندان به میدان جنگ، کار کوچکی نیست و این مادران فرزندان خود را برای دفاع از خاک، ناموس و جغرافیای کشور به میدان جنگ فرستادند. کم نیستند مادران شهیدی که فقط یک پسر داشتند و تنها فرزند خود را راهی کردند و مادرانی که 9 شهید تقدیم میهن و انقلاب کردند.

ادهم بیان داشت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: اگر در جنگی که هشت سال بر ما تحمیل شد، زنان و بانوان کشور ما در میدان جنگ و در این عرصه ی ملی حضور نمی داشتند، ما در این آزمایش دشوار و پرمحنت پیروز نمی شدیم.

یادواره زنان ایثارگر با بیان خاطرات مادران، همسران شهدا و زنان پشتیبانی جبهه همراه با تجدید میثاق با شهدا برپا شد.

گفتنی است در این برنامه از مادران، همسران و دختران شهدا که در برنامه حضور داشتند تجلیل و از زنان ایثارگر پشتیبان جبهه ضمن بیان خاطرات خود تجلیل شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها