خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام شیرازی:

استان همدان مملو از رشادت‌ها است

همدان-مسؤل سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ایران جانبازانی دارد مانند شهید خوش لفظ و شهید سلگی که یک عمر بعد از جنگ سخت‌ترین زندگی را داشتند و استان همدان مملو از این رشادت‌ها است.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۲۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام علی شیرازی در یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان بهار که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موثرترین موارد در تعالی فرهنگی استان همدان، شهید آیت الله مدنی است که برای همه فقهای شورای انقلاب استاد درس اخلاق بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مدنی و آیت الله بهاری(ره) پایه‌های اعتقاد و تقوا مردم استان و شهرستان بهار را پایه‌گذاری کرده‌اند، افزود: استان همدان و شهرستان بهار مانند خورشید می‌درخشد چرا که این شهرستان در دوران جنگ در حمایت از رزمندگان و پشتيباني جبهه حضوری چشمگیر داشت، اگرچه امروز در تدوین تاریخ جنگ و ترسیم چهره رزمندگان این استان با کمک نویسندگان حرکت‌های بزرگی صورت گرفته است.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: استان همدان چهره‌هایی دارد که اگر بخواهیم تبیین کنیم و درباره عظمت شهدای همدان و بهار صحبت کنیم باید بسیاری از افراد مانند شهید مدنی را یاد کنیم و شهدایی که از همین منطقه به جبهه رفتند و حماسه‌های متعددی آفریدند.

وی با بیان اینکه با تمام سختی‌ها و تحریم‌ها ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند، عنوان کرد: با شجاعت و عزتی که رزمندگان استان همدان و شهرستان بهار در دوران جنگ تا روزهای پایانی داشتند، مانند خورشید می‌درخشند.

شیرازی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری از دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: ایران جانبازانی دارد مانند شهید خوش لفظ و شهید سلگی که یک عمر بعد از جنگ سخت‌ترین زندگی را داشتند و استان همدان مملو از این رشادت‌ها است.

* یادواره شهدا بهترین فضا برای معرفی الگو به جوانان است

امام جمعه شهرستان بهار نیز در ادامه برگزاری یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان بهار را در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان فرصت خوبی برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: یادواره شهدا بهترین فضایی است که ما بتوانیم الگوهایی را که در جنبه‌های مختلف هستند برای جوانان معرفی کنیم .

حجت‌الاسلام رضا مصباح با بیان اینکه بالاترين جهاد، جهاد در راه خدا است‌ و بهترین مرگ، شهادت در راه خداست، ادامه داد: شهید جان خود را فدا می‌کند تا نور ولایت خاموش نشود.

وی با بیان اینکه شهدای ما در عرصه‌ها و جنبه‌ها و سطح علمی مختلف حضور داشتند و ما نیز باید این جنبه‌ها را بیان کنیم، عنوان کرد: حضور پرشور و شکوه عموم مردم شهرستان بهار در یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان تجدید پیمانی با آرمان‌های شهدا و بیعتی با ولایت و تجدید قوا در مسیر صبر و مقاومت است و به امید خدا اینگونه مراسمات تربیت سرباز برای ولایت باشد و ما بتوانیم انقلاب را به صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان(عج) بسپاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات