نیروی انتظامی، در خدمت مردم، کنار مردم، پشتیبان و پناه مردم است

خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره به روز نیروی انتظامی و گرامیداشت این روز، گفت: امروز نیروی انتظامی، در خدمت مردم، کنار مردم، پشتیبان و پناه مردم است و آحاد مردم انقلابی ایران به این نیرو افتخار میکنند و به آن اعتماد دارند.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۶۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه؛

حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته فیروزکوه، گفت: راستگویی، امانتداری و وفای به عهد، سه نشانه اهل تقوا است.

 

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: یکی از حقوق فرزند بر والدین، نام نیکو است و بهترین نام ها، اسماء اهل بیت علیهم السلام است.

 

وی افزود: روز قیامت، انسان ها را به اسم صدا میزنند، و کسی که اسم نیکو دارد، افتخار میکند و کسی که اسم خوبی ندارد، خجالت میکشد؛ هرگاه نام نیک بر فرزند نهاده شود، به آن خانه برکت میدهد.

 

حجت الاسلام حیدری در ادامه گفت: در روایات به تعلیم قرآن، آموزش شنا و تیراندازی به فرزندان سفارش شده است.

 

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: محبّت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام، فرزندان را از بسیاری آسیب ها بیمه میکند.

 

خطیب نمازجمعه فیروزکوه در ادامه در خطبه دوم بیان داشت: با گذشت ۲۳ سال از انتفاضه الاقصی، اتفاقات مهمی رخ داده است؛ اتحاد گروه های مقاومت فلسطینی، تسلیح کرانه باختری، دست یابی به موشک توسط فلسطینی ها، درهم ریختگی انسجام درونی صهیونیستها، از دست رفتن قدرت بازدارنگی اسرائیل و تشدید مهاجرت معکوس از اتفاقات مهم این ۲۳ سال است.وی عنوان کرد: اسرائیل در طی ۵ سال، ۵ انتخابات ناموفق داشته است و کابینه کنونی نتانیاهو نیز رو به زوال است.

 

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: طبق نظرسنجی ها، یک سوم جوانان اسرائیلی تمایل به خدمت در نهادهای نظامی ندارند و این شکست بزرگی است.

 

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: بر اساس نظر سنجی در اراضی اشغالی، ۵۹ درصد شهروندان اسرائیلی در فکر مهاجرت از سرزمین های اشغالی هستند که این تهدید جدی برای تل آویو است.

 

خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره به روز نیروی انتظامی و گرامیداشت این روز، گفت: امروز نیروی انتظامی، در خدمت مردم، کنار مردم، پشتیبان و پناه مردم است و آحاد مردم انقلابی ایران به این نیرو افتخار میکنند و به آن اعتماد دارند.

 

وی اظهار داشت: هجمه و تخریب رسانه های بیگانه علیه نیروی انتظامی، بخاطر این است که در دوران اغتشاشات، سیلی محکمی از نیروی انتظامی خوردند و حق دارند عصبانی و خشمگین باشند.

 

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: نیروی انتظامی از اول امسال ۵۲ شهید تقدیم امنیت و آرامش کشور کرده است و عملاً ثابت کرد که اهل ایثار و شهادت است.

 

وی افزود: رضایت ولی فقیه و نائب الامام، بزرگترین مدال افتخار برای نیروی انتظامی است که همچون طلا میدرخشد.

 

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند فرزندان امام و رهبری،‌ با این جوسازی ها و بی اخلاقی ها، از خدمت به کشور و مردم ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

 

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان داشت: خانواده های محترم نیروی انتظامی با صبوری و فداکاری خود، نقش مهمی در برقراری امنیت و آرامش کشور دارند.

 

وی اذعان داشت: بعد از شکست دشمن در تداوم اغتشاشات، دنبال ایجاد دو قطبی در کشور هستند و هر دفعه بهانه ای پیدا میکنند.

 

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: دشمن در مسئله مهاجرین افغانستانی، با پروپاگاندای رسانه ای، سعی در ایجاد اختلاف و نفرت پراکنی بین دو ملّت ایران و افغانستان دارد که باید هوشیار باشیم.

 

وی بیان داشت: لازم است مجلس قوانین مهاجرین و اتباع را با توجه به شرائط امروز، بروزرسانی کند و نسبت به مهاجرین و اتباع، به دید فرصت نگاه شود.

 

خطیب نمازجمعه فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: رسانه های بیگانه در قضیه «آرمیتا گراوند» دنبال حاشیه سازی بودند که با اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما و همراهی خانواده محترم این دختر، در هدف خود ناکام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار