مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

تسهیل ازدواج جوانان امری لازم و ضروری است

سرهنگ رفعتی مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جوانی جمعیت، تسهیل در امر ازدواج آسان جوانان را امری لازم و ضروری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۹۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، در مراسم جشن ازدواج آسان که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دیلم برگزار گردید سرهنگ‌ خلیل رفعتی در این مراسم ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم در شهرستان دیلم گفت: معاونت بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در جهت تحقق شعار جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 سخنران این مراسم خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است تسهیل در امور مربوط به ازدواج است و ما به عنوان یک معاونت متولی در این امر خیر تمام همت خود را بر این قرار داده ایم که در این راستا نهایت کوشش و تلاش خود را انجام دهد تا فرمایش حضرت آقا در این راستا بر زمین نماند و بتوانیم گوشه ای از مشکلات و مسائل مربوط به تشکیل خانواده برای یک زوج جوان تسهیل و مهیا کنیم.

 رفعتی در ادامه گفت: در این گونه مراسمات شایسته و سزاوار است خیرین نیز در این امر خداپسندانه شرکت نمایند زیرا مقوله ازدواج مورد تاکید دین مبین اسلام و از آرمان ها و سنت‌های رسول اکرم (ص) است.

وی افزود: ما باید خود را در تشکیل زندگی زوجین در سطح جامعه سهیم بدانیم و تا جایی که می توانیم به آنان کمک کنیم و نگین درخشان این زوجین خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار هستند.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر در پایان گزارش مختصری از عملکرد معاونت خود در حوزه های مختلف از جمله اشتغال جوانان، حمایت از جوانی جمعیت، تهیه بسته های کمک معیشتی به نیازمندان، اهداء بسته های تحصیلی، بسته های هدایای جشن تکلیف و...به حاضرین در مجلس ارائه داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار