خبرهای داغ:

حضور جهادی نوجوانان سرخه در اجلاسیه شهدای شهرستان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از حضور فعال و جهادگرانه نوجوانان و جوانان بسیجی در جهت برپایی بزرگترین پدیده فرهنگی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۰۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی بزرگترین پدیده فرهنگی شهرستان؛ اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه بسیجیان و عموم مردم غیور و شهیدپرور این شهر پا در رکاب نهاده و در جهت برگزاری این مراسم قدم در میدان نهادند.

در راستای تحقق این مهم، نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه نیز در صحنه حضور پررنگی داشته اند.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این حضور جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از برگزاری این اجلاسیه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌ها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

او با بیان اینکه ترویج روحیه شهادت‌طلبی، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و احیای وقایع دوران دفاع مقدس از اهداف این برنامه بوده است، افزود: نسل امروز، جوانان و نوجوانان ما باید از وقایع آن دوران و از جنگ هشت ساله ما مطلع شوند و امروز ما وظیفه داریم با برگزاری این برنامه ها دستاوردهای انقلاب را به ان ها منتقل کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در راستای برپایی این مراسم بسیجیان پایگاه در آماده سازی فضای اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه و غرفه محصولات فرهنگی پایگاه حضور داشته اند. آن ها در سه روز برپایی این اجلاسیه نیز در کنار ما بودند.

امامی بیان داشت: همچنین سانس ورزشی فوتبال نونهالان و حلقه ورزشی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان سرخه برگزار شد.

او یادآور شد: کاشت نهال توسط کارگروه جهاد سازندگی پایگاه از دیگر اقدامات جهادی بسیجیان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار