خبرهای داغ:
اسحاق هرتزوگ گفت: اسرائیل در شرایط سختی به سر می‌برد.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۱۴
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

رئیس رژیم صهیونیستی: در شرایط سختی هستیم

به گزارش خبرنگار دفاعی_امنیتی خبرگزاری بسیج  به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از توقف اینترنت در مناطق جنوبی اراضی اشغالی به دلیل انتشار گسترده تصاویر صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تا شعاع ۸۰ کیلومتری شهرک‌های اطراف نوار غزه حالت فوق العاده اعلام کرده است.

فرماندهی عملیات جبهه داخلی در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این حالت فوق العاده از مرزهای نوار غزه تا منطقه «گوش دان» را شامل می‌شود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حماس عملیات ترکیبی را انجام داد که شامل حملات راکتی و نفوذ نیروهای زمینی بود. این جنبش تاوان بسیار سنگینی را خواهد پرداخت.

رسانه‌های عبری زبان همچنین گزارش دادند: شهرک نشینان بسیار وحشت کرده‌اند و برای دریافت کمک با ما تماس می‌گیرند. نیروهای پلیس باید به درخواست آنها توجه کنند. هنور هیچ کسی میزان و حجم خسارات و تلفات برجای مانده از این عملیات را بررسی نکرده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند: ده‌ها تن از نیروهای مسلح فلسطینی در شهرک سدیروت حضور دارند. ما شاهد کشته شدن اسرائیلی‌ها و ربوده شدن تعدادی دیگر و ادامه یافتن روند درگیری‌ها در شهرک‌های اطراف نوار غزه هستیم. هنوز نتوانسته‌ایم کنترل تحولات در اطراف نوار غزه را به دست بگیریم.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: این عملیات بدون هیچ هشدار و یا اطلاعات از قبل منتشر شده‌ای، کاملاً اسرائیل را غافلگیر کرد.

از سوی دیگر ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد: ما بخشی از این نبرد هستیم و رزمندگان ما در کنار برادرانش در جنبش حماس دوشادوش تا تحقق پیروزی حضور دارند.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد: اسرائیل در شرایط سختی به سر می‌برد و من از کسانی که در معرض این حملات قرار گرفته‌اند حمایت می‌کنم.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از انتقال ده‌ها تن از شهرک نشینان زخمی شده به بیمارستان‌های بئر السبع خبر داد.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها