فرمانده نیروی انتظامی دشتستان در نشست خبری:

کاهش ۵۰ درصدی جرائم خشن در دشتستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۷۴
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، در این نشست فرمانده نیروی انتظامی دشتستان با تبریک هفته فراجا «شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگذار»، از کاهش ۵۰ درصدی جرائم خشن در این شهرستان خبر داد.

عباس علی یاری گفت: دشتستان بزرگ از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده که از همراهی مردم شریف دشتستان با خادمین خودشان در نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و در بحث برخورد با مجرمانی که مرتکب به جرائم خشن شده عملکرد بسیار خوبی داشته ایم.

عباس علی یاری فرمانده نیروی انتظامی دشتستان بابیان اینکه در بحث برخورد با مجرمانی که مرتکب به جرائم خشن شده عملکرد بسیار خوبی داشته ایم بیان نمود: در حوزه ترافیک همکاران ما حضور فعال و مثبتی داشتند افزایش تصادف نداشتیم نسب به مشابه سال گذشته، اما آنچه توصیه ما هست فرهنگ سازی است تا بتوانیم بحث موتور سوار فاقد گواهینامه که موتور سواری می‌کنند فرهنگ سازی شود تا از تصادف جلوگیری شده و خسارت‌های جانی و مالی رخ ندهد.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به فعالیت‌های پلیس فتا نیز اظهار داشت: با تلاش همکاران ما در حوزه پلیس فتا، حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از مبلغی که کلاه برداری شده بود به مال باختگان برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان درخصوص بحث سرقت گفت: الحمدالله نیمی از سرقت‌ها را کشف کرده ایم، که تاکنون با شیب کاهشی جرائم سرقت روبرو هستیم.

عباس علی یاری تصریح کرد: از ابتدای سال تا الان یکی ازاقدامات، بهره گیری ازطرح امنیت محله محور است، که از ظرفیت افراد، گروه‌ها و اقشار مختلف دغدغه‌های انتظامی مردم هر محله شناسایی می‌شود.

عباس علی یاری اضافه نمود: در سطح محلات و روستا‌ها آنچه که درجامعه موجب امنیت و آرامش می‌شود اطلاع رسانی خوب شما اصحاب رسانه است که انجام می‌شود، اما ممکن است اخباری که پرورش داده نشده باشد امنیت روانی به وجود بیاورد که امید است در بحث اطلاع رسانی فعالیت خوبی را برای آگاهی مردم داشته باشیم.

وی افزود: جمع آوری اتباع بیگانه مدت ها، مورد بحث ما بوده و در همین هفته نیز تعداد قابل توجهی را جمع آوری و به اردوگاه تحویل دادیم.

عباس علی یاری فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به مزاحمت موتورسواران برای دانش آموزان خاطر نشان کرد: همکاران ما تلاش می‌کنند مدارس را مدیریت کرده وموتور سواران مزاحم را توبیخ نموده و در این خصوص هیچ گونه بخششی وجود ندارد.

عباس علی یاری در ادامه ازخانواده‌ها درخواست نمود موتورسیکلت را در اختیار فرزندانشان قرار ندهند، چون هنوز از توانایی ومهارت لازم برخوردار نیستند، و همچنین نظارت بیشتری بر فرزندان خود درفضای مجازی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خود مراقبتی را اقدامی لازم از سوی خانواده‌ها برشمرد وبا اشاره به کاهش سرقت‌های خانگی بیان نمود: خانواده‌ها ازنگهداری اشیا گران قیمت درمنزل خودداری کنند واشیای گرانقیمت را به صندوق امانات بانک‌ها سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات