خبرهای داغ:

7 پروژه پنل خورشیدی در آرادان افتتاح شد

افتتاح و بهره برداری از ۷ پروژه پنل های خورشیدی ۵ کیلو واتی در شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۰۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت ۱۵ مهر ماه و روز ملی روستا ها و با حضور حمیدی معاون امور عمرانی استاندار سمنان، مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان، فرماندار آرادان، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، افتتاح و بهره برداری از ۷ پروژه پنل های خورشیدی ۵ کیلو واتی در شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال انجام شد.

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان در آیین افتتاح پروژه پنل های خورشیدی در روستای حسین آباد کردها آرادان گفت: روستایی مظهر خود اتکایی و خودکفایی است و نقش این قشر از جامعه در عرصه های مختلف خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل است.

وی افزود: روستاییان و عشایر به عنوان قشری شریف و بیشتر محروم از امکانات اولیه زندگی و امور رفاهی، برای عمران و آبادانی ایران زحمات فراوانی متحمل شده‌اند؛ آنهایی که کمتر دستخوش تغییرات گسترده شده و به همین علت پاسدار فرهنگ و تمدن ایرانی و استمراربخش زندگی اجتماعی ایرانیان بوده‌اند و نقش پررنگی در تولید و توسعه اقتصادی دارند

کاشفی اظهارداشت: بسیج سازندگی با ۲ قرارگاه سازندگی و محرومیت و اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلفی در استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

وی افزود: قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی در حوزه های عمرانی، بهداشتی و درمانی، مواسات، کمک مومنانه و ... فعالیت خواهد داشت.

مهدی کاشفی تصریح کرد: همچنین قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیز در حوزه ایجاد اشتغال جدید، تثبیت اشتغال های موجود و رفع موانع تولید فعالیت داشته که یکی از مباحث ایجاد اشتغال های جدید بر پایه اقتصاد مقاومتی راه اندازی پنل های خورشیدی در منازل مسکونی است.

وی افزود: در برنامه امروز افتتاح و بهره برداری از ۷ پروژه پنل های خورشیدی ۵ کیلو واتی در شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال انجام شد و برنامه ريزي برای نصب ۸۰۰ پنل خورشیدی تا پایان سال جاری در نقاط مختلفی از استان سمنان انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار