خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

سپاه و فراجا یک خانواده هستند / ارتقاء سطح رانندگی در جامعه از ماموریت های دشوار راهنمایی و رانندگی است

سرهنگ دیلم گفت: در انجام ماموریت های راهور، قطعا سایر دستگاه های دولتی باید کنار این ارگان باشند و سپاه نیز همواره در کنار ماموریت های اصلی خود،در کنار نیروهای فراجا و راهور خواهد بود و این دو یک خانواده هستند
کد خبر: ۹۵۴۵۵۱۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

سپاه و فراجا یک خانواده هستند / ارتقاء سطح رانندگی در جامعه از ماموریت های دشوار راهنمایی و رانندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دیلم فرمانده سپاه گرگان در دیدار با رییس پلیس راهور استان گلستان که به مناسبت هفته فراجا انجام شد عنوان کرد: بسیاری از ماموریت های فراجا برای مردم شناخته شده نیست اما پلیس راهور مورد شناخت همه است و افتخارات زیاد و در لحظه ای را خلق کرده اند.

وی افزود: با توجه به بالا رفتن سطح توقع مردم برای کاهش حجم ترافیک در جامعه، ارتقاء سطح رانندگی در جامعه از ماموریت های دشوار راهنمایی و رانندگی است.

دیلم ادامه داد: اگر مدیریت در لحظه و دقیق کارکنان راهور انجام نشود خیابان های گرگان در رفت و آمد با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: در انجام ماموریت های راهور، قطعا سایر دستگاه های دولتی باید کنار این ارگان باشند و سپاه نیز همواره در کنار ماموریت های اصلی خود، در کنار نیروهای فراجا و راهور خواهد بود و این دو یک خانواده هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار