خبرهای داغ:
توسط گردانهای امام حسین(علیه السلام) لشکر14 امام حسین(علیه السلام) انجام شد:
به مناسبت هفته نیروی انتظامی حضور در صبحگاه مشترک و دیدار با فرماندهان کلانتریها با حضور فرماندهان نیروی انتظامی، یگان‌های نمونه نیروهای نظامی و انتظامی، پایوران وبسیجان گردانهای امام حسین(علیه السلام) در محل یگان فرماندهی نیروی انتظامی و کلانتریها انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۶۷۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14 امام حسین(علیه السلام)، شرکت در صبحگاه مشترک و دیدار با فرماندهان یگانهای انتظامی و کلانتریها در هفته نیروی انتظامی توسط پایوران وبسجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام) لشکر14 امام حسین(علیه السلام) انجام شد.

فرمانده گردان102 امام حسین(علیه السلام) گفت: رهبری در مورد امنیت به نکته مهمی اشاره کرده اند و در بخشی از بیاناتشان فرمودند: اهمیت نیروی انتظامی که این ‌قدر ما روی آن تکیه می کنیم، ناشی از اهمیت مأموریت نیروی انتظامی است، اهمیت هر انسانی به ‌قدر آن مسئولیّتی است که بر دوش می گیرد و این انسان یا این مجموعه یا این سازمان به همان اندازه اهمیت پیدا میکند، مأموریتی که شما آن را بر عهده گرفته‌اید استقرار امنیت در کشور است، امنیت خیلی مهم است؛ آنجایی که امنیت نیست، مردم قدر امنیت را می فهمند، لذا در این راستا کارکنان گردان ۱۰۲ حضرت امام حسین(علیه السلام) با حضور در کلانتری شهر هرند ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از زحمات و مجاهدت های نیروهای خدوم فراجا بویژه کارکنان آن کلانتری قدردانی نمودند.

فرمانده گردان ۱۰۲ حضرت امام حسین(علیه السلام) با اشاره به ضرورت نیروی انتظامی در کشور در ماموریت های مهم و خطیر نظامی و امنیتی، امنیت جامعه را مرهون تلاش و مجاهدت های این عزیزان دانست و گفت: خدمت در نیروی انتظامی عشق است و عشق ورزی به میهن اسلامی و تلاش در برقراری امنیت از جمله وظایف ذاتی این رادمردان است و نمی توان خدمت در نیروی انتظامی را به دید یک شغل نگاه کرد و ضمن ادای احترام و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی و فرمانده سابق کلانتری مرحوم جناب سروان حسین عباسی ، از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای گرانقدر خواهان و برای خانواده ایشان سلامتی و صبر مسئلت نمود.

فرمانده گردان117 امام حسین(علیه السلام) در این رابطه گفت: صبح گاه مشترک هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان‌آران‌ و بیدگل، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان همراه با بسیجیان وپایوران گردان117 امام حسین(علیه السلام) در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۰ حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: به مناسبت هفته فراجا صبحگاه مشترک کادر نیروهای نظامی و انتظامی  با حضور امام جمعه ، فرماندار، رزمندگان گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) و شورای تامین شهرستان نایین برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین در این مراسم گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگذار که از ۱۱ تا ۱۹ مهرماه برگزار می گردد، فرصت مغتنمی است برای معرفی ظرفیت ها و توانایی های فراجا به مردم عزیز.

این فرمانده نیروی انتظامی افزود: در طول این هفته در شهرستان نایین ۹۸ برنامه شاخص با حضور نیرو های نظامی و انتظامی ، مسئولین شهرستانی ، اعضای شورای تامین و عموم مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان نایین برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم از پرسنل برتر نیروی انتظامی در سراسر استان اصفهان در سال جاری با لوح تقدیر واهداء هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که لشکر14 امام حسین(علیه السلام) با حضور در مراسم صبحگاه مشترک همراه نیروهای لشکر و گردانهای امام حسین(علیه السلام) هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار