تیم فوتبال خیابانی خانه احسان محله محمود آباد سفلی شهر یاسوج قهرمان جام جایزه بزرگ گرامیداشت شهدای پانزده خرداد شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۱۰
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مراسم اختتامیه و فینال "دومین دوره مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد" با حضور علی آقامحمدی رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار، حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و عضو کمیته فنی مسابقات و محمدحسین رحمانی خلیلی مدیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد و از تیم‌های اول تا سوم در هر رده سنی تقدیر به‌عمل آمد.

این سری از مسابقات با حضور همه استانهای کشور و بیش از ۱۲۰ تیم در دو رده ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد که با قهرمانی تیم رده ۱۲ تا ۱۵ سال استان اصفهان و رده ۱۵ تا ۱۸ سال استان کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت.
در این مسابقات در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال تیم‌ علمدار اصفهان قهرمان و تیم‌های شهید شهابی‌پور هرمزگان و شهدای بیسیم تهران دوم و سوم شدند.

در رده ۱۵ تا ۱۸ سال نیز تیم شهدای محمودآباد کهگیلویه و بویراحمد قهرمان و تیم‌های شهید کیانی خوزستان و شهید بصیری آذربایجان عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین به تیم‌های اول تا چهارم هر دو رده سنی به ترتیب ۶۰۰، ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال اهداء شد.

تعداد سه بازیکن رده ۱۲ تا ۱۵ سال و چهار بازیکن از رده ۱۵ تا ۱۸ سال از استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقه استعداد یاب ستاره ساز راه یافتند.

قهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشورقهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال خیابانی کشور

 

 

ارسال نظرات