خبرهای داغ:
تیم فوتسال شهیدحاج اصغر ارجی کازرون(مالک اشتر) قهرمان مسابقات فوتسال لیگ برتر استان فارس در رده جوانان شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۵۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیجی علی فرهمند فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر از حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: بسیجیان تیم فوتسال شهید ارجی کازرون با شکست دادن همه حریفان خود در مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس مقام قهرمانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان فارس با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه در شهرهای صفاشهر و جهرم برگزار شد و تیم شهید ارجی کازرون در مرحله اول این بازیها در جهرم با تیم های میزبان، نی ریز،خاوران و فسا هم گروهی شد که پس از مساوی در مقابل میزبان بازیها با نتیجه ۳بر۳، تیم نی ریز را ۶ بر ۱ ، خاوران را ۱۴ بر ۳ و فسا را ۴ بر ۱ شکست داد و بعنوان تیم اول از گروه ۱ صعود کرد.

فرهمند اضافه کرد: این بازیها در مرحله نهایی با حضور ۴ تیم آباده، جهرم وصفاشهر به میزبانی کازرون برگزار شد که تیم شهیدحاج اصغر ارجی وابسته به پایگاه مقاومت بسبج مالک اشتر کازرون در نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ آباده را شکست داده و جهرم نیز ۵ بر ۰ صفاشهر را پشت سر گذاشت تا دیدار دوباره ی کازرون و جهرم این بار به میزبانی کازرون تکرار شود.

وی یادآور شد: جوانان کازرون که از حمایت پرشور هواداران برخوردار بودند در یک بازی منطقی و مسلط با نتیجه ۴ بر ۲ در مسابقه پایانی جهرم را شکست دادند و مقتدرانه و بدون شکست قهرمان لیگ برتر فوتسال جوانان استان فارس شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر کازرون خاطر نشان نمود: در این دوره از مسابقات امین محمدبازیار به عنوان آقای گل بازیها، علی قاسمی بعنوان فنی ترین بازیکن و امیرعباس رویان بعنوان برترین دروازبان بازیها از تیم شهید ارجی کالک اشتر کازرون انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار