فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار پروژه در حوزه های عمرانی، کشاورزی و محرومیت زدایی اجرایی کرده و یا در دست اجرا دارد.
کد خبر: ۹۵۴۶۳۱۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، همایش طلایه داران ظهور بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ،فرمانده سپاه فتح، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان و جهادگران در یاسوج برگزار شد.

سردار حمید خرم دل در همایش طلایه داران ظهور بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه بسیج سازندگی در استان  کهگیلویه و بویراحمد فعالیت ها و خدمات مختلفی داشته است اما در کنار همه  این تلاش ها و خدمات در طول انقلاب اسلامی به دلیل صعب العبور بودن و پراکندگی مناطق این استان نیاز به کار بیشتر دارد.
 
خرم دل گفت:در سفر ریاست جمهوری مصوبات خوبی صورت گرفت که از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار پروژه در حوزه کانال کشاورزی، کتاب خانه، تکمیل خانه نیازمندان، جامعه القران، مسکن مددجویان، جاده عشایری، سرویس بهداشتی، گاز کشی منازل و یادمان شهدای گمنام دارد.
 
وی بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی در جوار شهر یاسوج پادگان امام جعفر صادق از حالت نظامی خارج شد و امروز یک مجتمع صنعتی و تولیدات باغی است.
 
خرم دل گفت:از دیگر اتفاقات به دلیل زلزله خیز بودن و سیل ۳۰ دستگاه ماشین آلات برای بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تهیه شد.

وی ادامه داد: مجموعه بسیج سازندگی در حوزه تهیه جهیزیه، بسته های معیشتی، مجموعه های ورزشی در مدارس به خدمات رسانی می پردازد.

سردار خرم دل گفت: امروز تقریبا در نقاط مختلف استان مجموعه بسیج سازندگی با ۷۰۰ گروه جهادی فعالیت دارد و در حوزه اعطای وام قرض‌الحسنه پیشگام هستیم.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه تسهیلات اقتصاد مقاومتی و بخش توزیع اعتبار رتبه های‌ دوم را کسب کردیم.
 
 
ارسال نظرات