خبرهای داغ:
گفتگوی ما روایتی است از مادر شهید یدالله فتحی پور مادری که قبور شهدای بهبهان را رنگ آمیزی و بازسازی می کند .
کد خبر: ۹۵۴۶۳۳۰
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

 گفت و گو ویژه سید رضا سادات پور خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان با حاجیه خیری رخشا معروف به دادا ، مادر شهید گرانقدر یدالله فتحی پور

 

حاجیه خیری رخشا مادر شهیدی که خود را مادر شهدایی می داند که مادر ندارند و برای آن ها مادری می کند .

 

_ از زندگی خود برایمان گفت ؛ سه فرزند او جانباز هستند و یک فرزند او شهید 

بزرگ ترین افتخارش شهادتش فرزندش میباشد و از این بابت بسیار خوشحال میباشد.

 

_ مهم ترین هدفش خدمت به شهدا است و در مدت ۸ ماه مشغول رنگ آمیزی و بازسازی قبور شهدا در کنار خادمین شهدا میباشد ، عشق به شهدا و فرزند شهیدش او را وادار به این کار نموده و بر این عقیده میباشد وقتی وارد گلزار شهدا می شود شهدا جواب سلام او را می دهند حتی خادمین شهدا این موضوع را هم تائید می کنند.

 

_از رفاقتش با شهدا گفت ؛ وقتی در کنار قبور شهدا میباشم و مشغول رنگ آمیزی میشوم خود را در بهشت حس میکنم و حضور شهدا را در کنار خود احساس می کنم . من شهدا را میبینم اما دیگران را نه ، این حرف را از ته دل و قلبم میزنم دروغ هم نمیگویم که شرمنده فرزند شهیدم شوم؛ من رابطه عمیق قلبی با شهدا دارم.

 

_حرف دلم و توصیه ام به جوانان ؛ ادامه دهنده راه شهدا و جا پای شهیدان گذاشتن است و پشتیبان رهبرمون سیدعلی خامنه ای مدظله العالی باشیم .

مسیر درست و راه راست را انتخاب کنیم زیرا راه کج هیچ وقت به منزل نمی رسد .

 

_مهم ترین خاطره او که در حال رنگ آمیزی قبور شهدا بوده حضور شهید محراب حجت الاسلام حجت اعتبار به همراه فرزندان خردسالش چند روز قبل از شهادتش بوده که نزد من آمده و گفت مادر برایمان دعا کن حاجت روا بشم و چند روز بعد از اینکه خبر شهادتش را شنیدم گفتم مادر حاجتت شهادت بود؟

 

_از احساسش و روز های زندگی اش برایمان گفته ؛ مسیر سختی را گذرانده ام تا به اینجا رسیده ام افتخارم شهادت فرزندم در راه خدا است و مال خدا را راه خدا میدانم خودش داده و خودش هم برده پیش خودش ؛ تمامی شهدا فرزندان من هستن و شرمنده هستم وقتی قبور شهدا را میبینم در وضعیت نامناسبی قرار دارند . 

در کنار خادمین شهدا آن ها را رنگ آمیزی میکنم که شرمنده حضرت زهرا سلام الله علیها نباشم

 

_ کلامش آخرش دعای عاقبت بخیری برای جوانان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم چون شهدا تا ابد زنده هستن 

شهیدان زنده هستن الله اکبر / به خون آغشته هستن الله اکبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها