آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال محلات و پایگاههای مقاومت بخش ماهان ( مهر ماه ۱۴۰۲)برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۴۶۴۰۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسبج از کرمان،  مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال محلات و پایگاه های مقاومت( یادواره شهدای بخش ماهان ) با شجاعی ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کرملن، سلیمانی فرمانده محترم حوزه مقاومت امام علی(ع) ،حسینقلی زاده رئیس هیات فوتبال بخش ماهان، خلیلی رئیس محترم اداره آموزش و پرورش،معین الدینی رئیس جمعیت هلال احمر ، پیشکسوتان محترم شهر ماهان جناب اقای بامروت،  آزادپور ، صابری ،ملامحمدی ،جناب  مهدویان رئیس هیات فوتبال شهر محی آباد برگزار گردید.

این مسابقات برای اولین مرتبه در جهت شور و نشاط و نبوغ استعدادها در محلات و پایگاههای مقاومت با حضور ۱۳ تیم و حدود ۳۰۰ بازیکن توسط هیات فوتبال بخش ماهان و با همکاری حوزه مقاومت امام علی(ع) ماهان برگزار می گردد.
سعید حسینقلی زاده ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین و مدعوین محترم بیان نمود که باعث افتخار می باشد که با همکاری حوزه مقاومت امام علی (ع) و تربیت بدنی سپاه و با حضور جوانان بسیجی ، مسابقات مهیج فوتبال برگزار می گردد و سرپرستان محترم تیم ها با مسئولین برگزاری و اجرایی مسابقات صابری و جناب آقای بهادر نهایت همکاری را داشته باشند و انشاا... بتوانیم تا پایان سال چندین رویداد مهم دیگر را برگزار نماییم.

ارسال نظرات