خبرهای داغ:
جهت بالا بردن توان رزم وآمادگی جسمانی برنامه کوهپیمایی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان 122 امام حسین(علیه السلام ) در کوههای اطراف نجف آباد انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۷۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام)، جهت بالا بردن توان رزم وآمادگی جسمانی برنامه کوهپیمایی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان 122 امام حسین(علیه السلام ) در کوههای اطراف نجف آباد انجام شد.

فرمانده گردان 122 امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: بسیجیان و رزمندگان گردان 122 امام حسین(علیه السلام) جهت توان رزم وآمادگی جسمانی و همچنین حفظ سلامتی و تندرسی اردوی کوهپیمایی به همراه کلاس آموزشی برگزار کردند.

فرمانده گردان 122 امام حسین(علیه السلام) در ادامه گفت: ورزش یکی از ارکان اصلی و اساسی در زندگی انسان است، در همین راستا بسیجیان و رزمندگان گردان 122 امام حسین(علیه السلام) با حضور در اردوی کوهپیمایی و شرکت در کلاس های اموزش سعی در تشویق مردم به فرهنگ ورزش داشتند.

وی در ادامه افزود: این برنامه با حضور بسیجیان و تعدادی از رزمندگان این گردان انجام گردید.

 این اردو جهت حفظ سلامتی و تندرستی همچنین آموزش و یادآوری نحوه گراگیری و کار با قطب نما با حضور یکی از اساتید برتر و یکی از اعضای هیئت کوهپیمایی به همراه رعایت تمام اصول کوهپیمایی برگزار شد.

ارسال نظرات