دیدار مسئولین ادارات شهرستان تنگستان با خانواده سردارشهیدعالی زنده بودی

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان در دیداربا خانواده سردار شهید عالی زنده بودی گفت:هیچ‌کس نمی‌تواند شرایط خانواده‌های شهدا و ایثارگران را درک و لمس کند مگر آنکه خود در چنین شرایطی باشد.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۶۵
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،سرهنگ پاسدار احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان  در دیدار با خانواده سردار شهید عالی زنده بودی که به همراه امام جمعه شهر اهرم ،فرماندار شهرستان تنگستان ورییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان انجام گرفت گفت:اگر تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها در ظاهر باشد، در حقیقت به خود و شهدا و اهداف والای آن‌ها ظلم کرده‌ایم.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان با اشاره اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه و مسئولیت بزرگی است، افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید به‌صورت عملی و پیروی از آن‌ها در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی باشد.

در ادامه مادر سردار شهید عالی زنده بودی ضمن تشکر از حضور همیشگی مسئولین شهرستان تنگستان دردیدار با خانواده شهدا گفت:شهدا وظیفه خود را دربرابر تهاجمات دشمن با اهدا خون خود به سرانجام رساندند و اکنون نوبت به شما مسولان این نظام است که به عنوان خادمین مردم این وظیفه خدمتگزاری رابه نحو شایسته انجام دهید.

مادر شهید زنده بودی درپایان افزود:بی توجهی به مردم وعدم تلاش برای رفع نیازهای محرومین و اقشار ضعیف جامعه ازسوی مسولین باعث بدبینی مردم به نظام شده و مصداق بارز خیانت به امانت امام خمینی( ره) است.

سردارشهید عالی زنده بودی در سال ۱۳۳۷ در روستای قباکلکی و در خانواده ای مذهبی و با ایمان چشم به جهان گشود. در دوران مبارزه با انقلاب شهید عالی از پیشگامان مبارزه علیه رژیم پهلوی بود و از کسانی بود که به کمک سایر دوستان به ویژه شهید حسین معصومی توانستند اولین راهیپیمایی علیه رژیم را در روستا برگزار نمایند.

او به دلیل علاقه زیادی که نسبت به خدمت محرومان و روستاییان داشت بلا فاصله وارد جهاد سازندگی شد و با تشکیل گروه های کاری که توسط جوانان روستا تشکیل داده بود در زمینه های عمرانی و کشاورزی به روستاییان و محرومان کمک میکرد.

شهید عالی در قسمت فرهنگی جهاد سازندگی مشغول به خدمت شد و ماموریت فرهنگی جهاد را بر عهده گرفت.با شروع جنگ تحمیلی چندین بار داوطلبانه عازم جبهه شد. او بیشتر وقتش را در جبهه گزارند. و مشوق حضور عده زیادی به جبهه شد. و سرانجام در مورخ ۱۳۶۵/۰۲/۲۶ در حالی که ماموریتش در جبهه به اتمام رسیده بود در شهر فاو در منطقه ای به نام سه راهی شهادت معروف بود به وسیله خمپاره دشمن به فیض شهادت نائل آمد و به آرزوی دیرینه اش که پیوستن به خیل شهدا بود، رسید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار