فرماندار میبد به همراه مسئول دفتر امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و کلانتری بفروئیه هفته نیروی انتظامی را به فرمانده انتظامی و همکارانش تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۳۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، همچنین مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار بفروئیه و جمعی از مسئولان در این برنامه حضور داشتند.
سید جمال سجادی پور فرماندار میبد در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه حوزه‌های امنیتی، ترافیکی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر خوب عمل کرده‌است گفت: شهرستان میبد به علت صنعتی و مهاجر پذیری مواجه با آسیب‌های اجتماعی است.
وی با ستودن اقتدار نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات تمام توان خود را به کار برد تا امنیت کشور را به هم بریزد، اما نیروی انتظامی با اقتدار ایستاد و بدون دست بردن به سلاح و تقدیم شهید این توطئه دشمنان را خنثی کرد.
فرماندار میبد گفت: امیدواریم نیروی انتظامی در ایام انتخابات پیش رو هم با تامین امنیت، فضای سالم و رقابتی را برای مردم در انتخابات فراهم کند.
سرهنگ نبی پور فرمانده انتظامی شهرستان میبد هم گفت: حضور اتباع و مهاجرین غیر بومی در افزایش جرائم شهرستان نقش داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد افزود: قانون مداری مردم میبد در گذشته زبانزد بود، اما امروزه فرهنگ‌های مختلف تاثیر فروانی روی فرهنگ بومی داشته است.
وی همچنین از افزایش ۴۰ درصدی حوادث ترافیکی در شهرستان میبد خبرداد و گفت: درسال گذشته ۹ کشته در حوادث ترافیکی داشتیم که این آمار از اول سال تاکنون به ۱۴ نفر رسیده است.

ارسال نظرات