خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه موقت شاهرود گفت: فلسطین بینی اسرائیل را چنان به خاک مالید که می‌توان تاریخ این اشغالگران را به قبل و بعد از طوفان اقصی تقسیم کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۸۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

فلسطین بینی اسرائیل را خاک مالیدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه ضمن اشاره به ویژگی‌های یک ملت بیان کرد: تبار، زبان، جغرافیا، دین، تاریخ و فرهنگ مشترک یک جامعه و یک ملت را می‌سازد لذا یهودیان اشغالگر ملت نیستند.
او با بیان اینکه یهودیان اشغالگر درواقع یک جمع متشتت دارند گرچه بدن‌های آن‌ها کنار هم است، افزود: در مقابل فلسطینیان همدل و همراه هستند گرچه در دنیای ظلم و ستم پراکنده هستند و این تفاوت دو ملت است.
امام جمعه موقت شاهرود ضمن اشاره به غافلگیری اسرائیل در طوفان الاقصی، بیان کرد: کمیته تحقیق اطلاعاتی و قضائی اسرائیل در جمع بندی جنگ ۳۳ روزه می‌گوید رهبری سیاسی دچار سردرگمی بود و با وجود طراحی چهار ماهه و علیرغم انتظار برای به دست آوردن بهانه جنگ فاقد طرح مشخص و شکاف‌های سیاسی و نظامی را دیدیم.
عبداللهیان با بیان اینکه نتانیاهو با سو مدیریت نقش نفوذی مقاومت را بازی کرد و اوضاع داخلی را متشنج و زمینه را برای طراحی عملیات ترکیبی طوفان اقصی و خشم‌های فرو خفته مظلومان فلسطین آماده ساخت، تاکید کرد: فلسطین بینی اسرائیل را چنان به خاک مالید که می‌توان تاریخ این اشغالگران را به قبل و بعد از طوفان اقصی تقسیم کرد.
او با بیان اینکه شکست تاریخی صهیونیست از مقاومت با بیش از یک هزار کشته و هزاران مجروح و دستگیری فرمانده گردان مخابرات و فرمانده گردان پیاده نظام و فرمانده مأموریت‌های چند گانه و فرمانده لشکر آموزشی نیروی هوایی و رئیس دانشکده‌های نظامی اوج ذلت و پوشالی بودن این رژیم را پشت ویترین قرار داد و کشور‌هایی که دنبال عادی سازی بودند را نزد مسلمانان سر افکنده ساخت.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به ویژگی‌ها و درس‌های طوفان الاقصی بیان کرد: ترکیبی بودن این عملیات از هوا و زمین و دریا، به موقع و به هنگام عمل کردن محور مقاومت، یک تیر و چند هدف داشتن در زمره ویژگی‌های این عملیات است.
عبداللهیان گفت: در هم ریختن پروژه عادی سازی در بین کشور‌های منطقه به گونه‌ای که تا مدت‌ها جرأت حرکت کردن در این مسیر را ندارند، از دیگر ویژگی‌ها و درس‌های طوفان الاقصی محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار