پیام استاندار بوشهر بمناسبت روز جهانی استاندارد

دكتر محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی روز جهانی استاندارد را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۶۸۵۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدی زاده در این پیام یادآور شد: گفتمان مردمی سازی استاندارد در دولت سیزدهم که مزین است به نام دولت مردمی، فراتر از اعتبار بخشی محصول ایرانی برای آحاد جامعه امید آفرین و اعتماد ساز است.

وی اضافه کرد: شان حضور استاندارد به منظور تحقق شعار مهار تورم و رونق تولید بدون تردید نظارت علم محور بر رشد تولید کیفی است که باید از رهگذر استانداردسازی کالا و خدماتی که به طور مستقیم در زندگی عموم مردم اثر گذار است محقق شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: گسترش فرآیند نظارت استاندارد باید مبتنی بر ضرورت تسهیل و تسریع در ارزیابی کالا و خدمات استانداردسازی محصولات پر مصرف، اصلاح فرآیندها با رویکرد تحولی و اولویت اعتنا به محصولات دانش بنیان و فن آورانه کشور باشد.


محمدی زاده بیان کرد: اهداف راهبردی استاندارد به تأسی از بیانیه گام دوم انقلاب با معماری نوین استاندارد مردمی، مسیر نیل به خودکفایی ملی و شکوفایی کیفیت کالای ایرانی را هموار می سازد، لذا اهتمام به سرفرازی تولید کیفی و توسعه صادرات استان با رویکرد جهادی تسهیلگر و اقتصاد محور، مورد انتظار است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: فرا رسیدن ۲۲ مهرماه روز جهانی استاندارد را به متولیان استانداردسازی سربازان خط مقدم تولید با کیفیت در استان دارالحماسه و ولایت مدار بوشهر و کارکنان اداره کل استاندارد استان تبریک عرض می کنم.

ارسال نظرات