خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین؛

برگزاری دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت دبیران

برگزاری دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت دبیران
محمدی گفت: دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت دبیران برگزار گردید تا از ظرفیت و دانش این دبیران در مدارس استان در درس آمادگی دفاعی بکارگیری شود.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۰۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

 

قزوین_به گزارش بسیج، دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی به همت معاونت تربیت و آموزش سپاه استان قزوین در سالن همایش حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه صاحب الامر (عج) با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان ، سازمان بسیج دانش آموزی ، سازمان بسیج فرهنگیان و نواحی مقاومت بسیج به مدت ۳ روز برگزار شد.

سرهنگ میثم محمدی معاون تربیت و آموزش سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: این دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت دبیران برگزار گردید تا از ظرفیت و دانش این دبیران با انگیزه و متعهد در مدارس استان برای دانش آموزان در درس آمادگی دفاعی بکارگیری شود.

سرهنگ محمدی عنوان کرد: در این دوره ۳ روزه مباحث بصیرتی، سیاسی، اعتقادی، جنگ افزارشناسی، جنگ نرم و بیانیه گام دوم انقلاب توسط اساتید مطرح و تدریس شد و انتظار داریم با توجه به برگزاری دوره کیفیت تدریس درس آمادگی دفاعی در مدارس ارتقاء یابد.

معاون تربیت و آموزش سپاه استان خاطرنشان کرد: در پایان دوره توانمندسازی برای دبیران اردوی رزمی و میدان تیر نیز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار