در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر قیامدشت مدیریت مصرف صحیح آب یادآوری شد‌.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۱۹
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ شهرتهران هادی گل محمدمدیر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت با اعلام این خبر گفت:  با توجه به محدودیت شدید منابع  آبی و لزوم مشارکت و همراهی مردم در مدیریت تقاضا  وکاهش مصرف ، دیدارهایی  با ائمه جماعات وجمعه جنوب تهران به منظور جلب کمک و همراهی ایشان در خصوص پرداختن به موضوع آب در خطبه های نماز جمعه و بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند در ترویج و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب ترتیب داده شد.

 هادی گل محمد افزود:بر این اساس، ائمه جمعه شهرهای قیام دشت و خاورشهر پس از آگاهی از آخرین اطلاعات و اخبار شرایط منابع آبی منطقه و لزوم جلب مشارکت همگانی به امر صرفه جویی، با اشاره به همکاری و همراهی های گذشته با شرکت آب و فاضلاب در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، برعزم جدی خود و ستادهای برگزاری نماز جمعه در این شهرها در زمینه ادامه همراهی و همکاری با آبفا و پرداختن به موضوع آب در مراسم و خطبه های نماز جمعه تاکید کردند.

 

 وی ادامه داد: از همین رو برنامه‌های ویژه ای از سوی روابط عمومی آبفای منطقه با همکاری و مشارکت امور آب خاوران در مراسم نماز جمعه این هفته در مصلی قیامدشت برگزارشد

 گل محمد ادامه داد حجت الاسلام طزری درخطبه های نماز این هفته شهر قیامدشت با برشمردن ارزش و قداست آب و فرهنگ صرفه جویی در آموزه های دینی، قدر و ارزش آب این گوهر ارزشمند و موهبت گرانقدر الهی را بازگو کرد .

 مدیر روابط عمومی شرکت آبفای منطقه ۶ اعلام کرد این دفتر بانصب بنر وتوزیع پوستر ، اهدای هدایای مختلف تبلیغاتی،لزوم توجه به امر صرفه جویی و مدیریت مصرف را به همگان یادآوری کرد.

 

 همچنین امید صابری مدیر امور آبفای خاوران نیز طی مصاحبه ای با خبرگزاریها بیان کرد: مصرف سرانه کشور بیش از حد مجاز خانوار است و هر مشترک با رعایت میزان مصرف تعیین شده و الگوی مصرف می توانند کمک بزرگی به فرهنگسازی و مدیریت صحیح آب انجام دهد.

  لازم به ذکر است؛ کودکان و نونهالان  در ایستگاه فرهنگی که به همین منظور در مصلی برپا شده بود حضور چشمگیری داشتند و نقاشی هایی با موضوع آب و مصرف بهینه ترسیم و جوایز دریافت کردند.

 در پایان مردم شریف شهرقیامدشت در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات طوفان الاقصی باهمراهی حجت الاسلام طزری امام جمعه شهرقیامدشت، صابری مدیرامورآبفای خاوران، گل محمد مدیر روابط‌عمومی شرکت آبفای منطقه۶ در راهپیمایی شرکت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار