خبرهای داغ:

هنجارشکنان حوزه گردشگری در رصد پلیس فتا

تبریز- رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی گفت: هنجارشکنان حوزه گردشگری در رصد پلیس فتا هستند و با متخلفان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۳۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمودی یکی از چالش‌های مهم صنعت گردشگری را مربوط به فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در فضای مجازی با اجرای تور‌های مختلف اعلام  کرد و گفت: متاسفانه طی ماه‌های اخیر این گونه فعالیت‌های غیرمجاز در فضای مجازی شیوع بیشتری یافته است که می‌تواند آینده کاری آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی قانونی را به مخاطره اندازد.

وی خواستار همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان شرقی و کانون‌های مربوطه برای شناسایی متخلفان این حوزه شد و افزود: چنانچه اطلاعات مربوطه به پلیس فتا داده شود در سریعترین زمان با این افراد فرصت طلب برخورد می‌شود.

محمودی اظهار کرد: تعدادی از برگزارکنندگان تور‌های غیرمجاز به خصوص در فصل تابستان اقدام به رفتار‌های ضد ارزش و هنجارشکن کرده بودند که با آن‌ها برخورد شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس فتا به طور ۲۴ ساعته در خدمت حوزه گردشگری و آژانس‌های مسافرتی است توسعه فضای کسب و کار در بستر فضای مجازی و اینترنت را یکی از موضوعات مورد دفاع پلیس دانست و گفت: البته باید توجه داشت که این فضای کسب و کار هنوز در آذربایجان شرقی پا نگرفته است و چندان که باید شاهد توسعه این حوزه نیستیم.

سرهنگ محمودی فضای مجازی را بستری مهم و بسیار تاثیرگذار در حوزه گردشگری برشمرد و یادآور شد: می‌توان از این بستر برای توسعه روز افزون صنعت گردشگری استان بهره برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها