خبرهای داغ:

افتتاح بازارچه اشتغال‌زایی بانوان در بهبهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از افتتاح و راه‌اندازی بازارچه اشتغال‌زایی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۹۲
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

روح‌اله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد متکی بر اقتصاد مقاومتی و با توجه سیاست‌ها و اقدامات سپاه پاسدان در حمایت و ترویج اقتصاد مقاومتی در کشور، سپاه ناحیه بهبهان با همکاری بسیج جامعه زنان در راستای حمایت بانوان سرپرست خانوار بازارچه اشتغال‌زایی فدک راه اندازی شد.

 

وی عنوان کرد: زنان ما با تأسی از معارف دینی و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در کنار مردان نقش مؤثری را در جامعه ایفا می‌کنند و همواره برای تحقق زندگی ایده آل می‌کوشند و امروزه با حمایت‌های جامعه، نقش زنان در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیشتر به چشم ‌می‌خورد و حتی در برخی موارد زنان از مردان نیز پیشی گرفته‌ و موفق عمل می‌کنند.

 

وی افزود: در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار و فعال در حوزه صنایع دستی با توجه به اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به این بانوان این بازارچه جهت ارائه محصولات تولید شده به بازار فروش است.

 

قاسمی خشاب تصریح کرد: در این مرکز اشتغال‌زایی ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۸۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم شروع به کار خواهند کرد و فرصتی مناسب برای اشتغال و حمایت از بانوان است .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار