خبرهای داغ:

دومین دوره کلاسهای آموزشی توانمند سازی مدیران پایه و میانی بنیاد شهید خوزستان برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران پایه و میانی به منظور توسعه توانمندی آنها خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۰۹
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سعید خمیسی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران پایه و میانی به منظور توسعه توانمندی آنها خبر داد.

خمیسی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران پایه میانی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ مصوبات کلیات دوره‌های آموزشی و به منظور توسعه توانمندی مدیران پایه و میانی این کلاسها با موضوعات سازمان و مدیریت و مدیریت رفتار سازمانی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان افزود: اولین جلسه این کلاسها امروز 20 مهرماه 1402 در مجتمع طلائیه با حضور 50 نفر از مدیران استان، معاونین و روسای محترم شهرستانها و ادارات استانی برگزار شد که به مدت چهار هفته ادامه خواهد داشت.

سعید خمیسی در ادامه هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی را ارتقای سطح آگاهی مدیران عنوان کرد و افزود: دوره آموزشی فوق از مجموعه دوره‌های حین انتصاب کارکنان و مدیران است که با حضور مدیران پایه و میانی انجام خواهد شد و این آموزش‌ها آمادگی مدیران پایه برای انتصاب در رده‌های بالاتر را فراهم کرده و باعث افزایش بهره‌وری و کارایی و ارتقای دانش فنی آن‌ها می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار