فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، از کاراته کای شهر کرج تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۳۰
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار رشید کبودوندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، با حضور در منزل بهاره امینی ورزشکار قهرمان شهر کرج که در مقابل ورزشکار رژیم صهیونسیتی به میدان نرفته بود، با اهدا لوح سپاس از این ورزشکار قدردانی کرد.

تجلیل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از کاراته کای قهرمان
سرهنگ کبودوندی خطاب به بهاره امینی، تاکید کرد: این تصمیم مهم شما پیامی برای ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان داشت و آن پیام مقاومت و ایستادگی بود.
وی گفت: مقاومت جوانان ایران در مقابل استکبار شرق و غرب را می‌توان الگوی ملت فلسطین در مقابل انواع تجاوزات و جنایات رژیم صهیونسیتی دانست و امروز مسلمان جهان می‌بینند که وعده‌های الهی به حق است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام کرج با بیان اینکه امروز ورزشکاران ما که در واقع نمادی از احساسات ملی و هویت اسلامی کشور هستند، وقتی در عرصه‌های بین المللی به نمایندگی از ملت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی به میدان مبارزه نمی‌رود، با این حرکت و به رسمیت نشناختن این رژیم جعلی عزت مظلومان و رسوایی ظالمان و ستمکاران را اعلام می‌کند.
بهاره امینی کاراته‌کای ایرانی، شانس کسب مدال طلا در مسابقات حرفه‌ای تورنومنت جهانی جوجیتسو در کشور گرجستان را داشت، اما در دو بازی پیاپی راضی به حضور در میدان مسابقه با حریفان اسرائیلی نشد و عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها که در گرجستان برگزار شد را به خود اختصاص داد.
لازم به ذکر است، مسابقات حرفه‌ای تورنومنت جهانی جوجیتسو در اردیبهشت ماه در کشور گرجستان با حضور نمایندگانی از ۲۲ کشور از جمله آمریکا، اسرائیل، مصر، اکراین، روس، هند، هلند، عراق و... برگزار شد و بهاره امینی بانوی ملی پوش ایرانی نیز در این دوره از رقابت‌ها حضور داشت.
این ورزشکار قهرمان، با توجه به آمادگی جسمانی برای کسب مدال قهرمانی در استایل (گی) حاضر به بازی با اسرائیل نشد و از دور مسابقات حذف شد.
وی در استایل (نو گی) پس از مغلوب کردن حریف گرجستانی در ادامه با اسرائیل بازی نکرد و با کسب مدال برنز برای دریافت مدال به دلیل غیر قانونی بودن این رژیم و به پاس خون شهدای مقاومت، در کنار اسرائیل روی سکو حاضر نشد.
این ورزشکار قهرمان سطح مسابقه را بسیار خوب ارزیابی کرد، گفت: در این رقابت‌های ورزشکاران مدعی و قهرمان از کشور‌های مهم جهان شرکت کرده بودند.
امینی درباره عدم رویایی با حریفان اسرائیلی بیان کرد: برای این مسابقه خیلی زحمت کشیده بودم و خیلی آماده بودم که روی سکوی اول قرار بگیرم، اما حضور پرچم اسرائیل غاصب در جدول، کسب مدال طلا را برایم بی ارزش کرد و اعتقاداتم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در اولویت قرار دادم.
گفتنی است، بهاره امینی مربی سبک کیو کوشین کاراته و دارنده چندین مدال مختلف بین الملی آسیایی و جهانی جوجیتسو و کاراته است.
از جمله افتخار آفرینی‌های این ورزشکار می‌توان به کسب مدال نقره کشتی گراپلینگ سوپر لیگ جهانی از کشور گرجستان، مدال طلا تورنمنت بین المللی آذربایجان، مدال نقره در (نو گی) مسابقات national pro ترکیه، مدال برنز در (گی) مسابقات national pro ترکیه و مدال برنز مسابقات جهانی دبی کاپ امارات اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار