اردبیل، طوفانی می‌شود

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با صدور اطلاعیه از وزش باد تند تا نسبتا شدید، بارش متناوب باران، رگبار و رعدوبرق در سراسر استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۳۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

اردبیل، طوفانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،اداره کل هواشناسی استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای نسبت به فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

در این هشدار آمده است:از ظهر دوشنبه (۲۴ مهر) تا پایان ظهر جمعه (۲۸ مهر) وزش باد تند تا نسبتا شدید ، بارش متناوب باران ، رگبار و رعدوبرق (به‌ویژه در مناطق کوهستانی) ، کاهش دمای هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (بین سه تا ۶ درجه سلسیوس) و کاهش دید بر اثر رخداد مه در تمام مناطق استان پیش‌بینی شده است.

در این مدت در ارتفاعات استان بارش به‌صورت برف خواهد بود.

احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی بر اثر بارش رگباری ، اصابت صاعقه به‌ویژه در ارتفاعات استان و احتمال اختلال در عملیات پروازی فرودگاه‌های استان بر اثر مه از آثار این سامانه جوی است.

اجتناب از اطراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی ، احتیاط در تردد جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی استان، اجتناب کوهنوردان از صعود به ارتفاعات به‌ویژه قله سبلان ، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع از توصیه‌های هواشناسی در مدت فعالیت این سامانه جوی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار