خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور طی بیانیه‌ای جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۹۶
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بمباران وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، و قتل عام کودکان، زنان، نیروهای امدادی، پزشکان و پرستاران و نابودی مراکز پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی را طی بیانیه‌ای محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوص/ همانا خدا دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب، استوار هستند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای فرمودند: من قاطعانه می‌گویم حرکت نزولی و روبه زوال رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و توقف نخواهد داشت و «ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم»

فلسطین یک کشور اسلامی بوده که ۷۵ سال است توسط رژیم منحوس و نامشروع کودک کش صهیونیستی و با حمایت استکبار جهانی اشغال شده است.

مردم این کشور مورد ظلم و ستم واقع شده اند، اما این ظلم و ستم به هیچ عنوان پایدار نیست و امروزه در فلسطین دلیر مردانی در برابر این ظلم ایستادند و با یک حرکت غافلگیرانه عملیات طوفان الاقصی را رقم زدند و مشت کوبنده‌ای بر دهان استکبار جهانی کوفتند.

این اقدام فداکارانه و هوشمندانه پاسخی به جنایت دشمن غاصب در هتک حرمت مسجدالاقصی، قتل عام مردم بی دفاع و ادامه شهرک سازی‌های ظالمانه است که سال‌ها تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین را به همراه داشته است.

رژیم صهیونیستی که تا دیروز از هیچ جنایتی علیه ملت مظلوم فلسطین کوتاهی ننموده، در پی شکست خفت بار، امروز به مظلوم نمایی روی آورده است.

اما اکنون چشمان حقیقت بین در دنیا شاهد بی سابقه‌ترین حجم بمباران علیه ساکنان مظلوم غزّه توسط این رژیم منحوس است.

آب و برق و راه ارسال کمک‌های بشردوستانه را قطع کرده اند، دولت جنایتکار آمریکا ناو‌های جنگی اش را در حمایت و پشتیبانی از اسراییل غاصب روانه منطقه کرده است، دیگر جایی برای سکوت نیست.

اگر کشور‌های اسلامی و ملت‌های مسلمان می‌خواهند به ندای قرآن و پیامبر گرامی اسلام (ص) پاسخ بدهند امروز باید به کمک فلسطین قدم بردارند و در حمایت از فلسطین به پا خیزند و قیام کنند و آن مظلومی که باید به داد او رسید بر اساس مبانی آیات و روایات امروز مردم فلسطین هستند که در چنگال این ولد نامشروع آمریکا در منطقه گرفتار هستند.

اکنون ندای مظلومیت مردم فلسطین از همیشه تاریخ بلندتر و نیازمند کمک مجامع بین‌المللی و حامی صلح است. این حکم خداوند متعال است که هیچ ظلمی پایدار نمی‌ماند.

این خانه عنکبوت، دیر یا زود نابود شده و درس عبرتی برای آیندگان خواهد شد. هر کس ساکت بماند ننگی ماندگار بر پیشانی خود زده که تا ابد خواهد ماند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن محکوم نمودن بمباران وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و قتل عام زنان، کودکان، نیرو‌های امدادی، پزشکان و پرستاران و نابودی مراکز پزشکی، بیمارستانها، مراکز آموزشی، فرهنگی و مذهبی غزه؛ از همه نهاد‌های بین‌المللی و ملت‌های آزاده جهان تقاضا دارد با موضع‌گیری در برابر این جنایت آشکار ضد بشری که از مصادیق بارز جنایت جنگی است به مسئولیت انسانی و اخلاقی خود عمل نموده و از تمام ظرفیت‌های خود برای متوقف کردن نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین استفاده نمایند.


در پایان از خداوند متعال طلب می‌کنیم که هرچه زودتر حق این مظلومان را از ظالمان امروز عالم و از یزیدیان زمان بگیرد و هرچه زودتر قدس شریف آزاد شود و فلسطین پاره تن اسلام به جامعه اسلامی برگردد و مردم آنجا بتوانند زندگی شرافتمندانه همراه با آزادی داشته باشند؛ و به راستی که وعده خدا حق است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای: "رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است. "

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار