خبرهای داغ:
فرمانده گردان 108 امام حسین(علیه السلام) خبر داد :

برگزاری سی و نهمین یادواره شهدای شهرستان دستگرد

به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، سی و نهمین یادواره شهدای شهرستان دستگرد با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در آستان مقدس امام زاده ادهم شهرستان دستگرد برخوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۰۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (ع) استان اصفهان : به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، سی و نهمین یادواره شهدای شهرستان دستگرد با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور آیات عظام، مسئولان و شخصیت های شهرستان و استان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مردم شهید پرور و ولایتی، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، رزمندگان و بسیجیان گردان 108 امام حسین(ع)، عوامل صدا و سیمای مرکز اصفهان در آستان مقدس امام زاده ادهم شهرستان دستگرد برخوار برگزار شد.

فرمانده گردان 108 امام حسین(ع) پیرامون این برنامه گفت: سی ونهمین یادواره ی شهدای شهر دستگرد با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و با اجرای سرور رهروان ولایت و مداحی حاج محمدرضا چایچیان درحضور خادمان حرم امام رضا(ع) برگزار شد.

آیت الله صدیقی در این یادواره گفت: شهادت زندگی و زندگی ساز است وما شهدا رادر محفل خود حاضر و ناظر می بینیم و به عنوان مهمان شهدا بر آن ها وارد می شویم.

وی افزود : ولایت فقیه یک گنج بزرگ است که خداوند به ما هدیه داده است وبسیاری از کشور هایی که ندای الله اکبر در آن به گوش می رسد ازاین ثروت عظیم محروم هستند.

وی در پایان بیان نمود : کسانی که در جبهه های جنگ درخون می غلتیدند زنده هستند و نزد خدای متعال روزی می خورند و مقام (عند ربهم) مقام خلافت است و کسی که به این مقام برسد به مقام خلافت خداوندی رسیده است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار