رئیس‌کل دادگستری ایلام گفت: با تلاش شبانه‌روزی و تلاش همکاران قضایی و اداری در سال گذشته علاوه بر پرونده‌های ورودی، ۵۱ درصد از پرونده‌های موجودی سنوات گذشته رسیدگی و مختومه شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۳۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، عمران علی‌محمدی رئیس‌کل دادگستری ایلام شامگاه یکشنبه در نشست فصلی مشترک شورای معاونین دادگستری و رؤسای حوزه‌های قضایی استان با اشاره به پیروزی‌های اخیر ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: روزگاری ملت فلسطین در مقابل ظلم ظالمان با سنگ مقاومت می‌کردند؛ ولی امروز با استفاده از روحیه رزمندگان اسلام در ایران و الگوگرفتن از راه امام و شهدا با موشک و پهپاد شکستی غیرقابل‌جبران را بر رژیم صهیونیستی تحمیل و با تجهیزات نوین نظامی به دنبال استیفای حق‌وحقوق خود هستند.

رئیس‌کل دادگستری ایلام با اشاره به عملکرد سال گذشته دادگستری استان ایلام افزود: با تلاش شبانه‌روزی و تلاش همکاران قضایی و اداری در سال گذشته علاوه بر پرونده‌های ورودی، ۵۱ درصد از پرونده‌های موجودی سنوات گذشته رسیدگی و مختومه شد که این مهم در راستای اجرای عدالت و رفع اطاله دادرسی صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: بحمدالله امسال نیز با تلاش و کوشش شما عزیزان در آستانه کسب رتبه نمونه و برتر کشوری در دادگستری استان ایلام هستیم و تحقق کامل این مهم به همت و تلاش جهادی همه ما در شش‌ماهه و به‌ویژه سه‌ماهه پیشرو بستگی دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان ایلام گفت: نکته اصلی برای تداوم موفقیت‌ها آشنایی با توانمندی‌های خود و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف تدوین شده است و نمونه این موضوع تلاش شبانه‌روزی سه‌ماهه اخیر برای تکمیل ساختمان جدید دادگستری استان است که بحمدالله در سریع‌ترین زمان و به بهترین نحو ممکن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

ارسال نظرات