خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) از معرفی کتاب «محمد مثل گُل بود» به کودکان بسیجی در جهت تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی سبک زندگی اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۶۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، اردوی درمانی و تفریحی به منطقه آب گرم سمنان به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه انجام شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول سال با هدف ایجاد اوقات مفرح برای بسیجیان ویژه برنامه های متنوعی برگزار و با استقبال خوبی همراه است. در این دوره نیز هماهنگی های لازم جهت حضور بسیجیان جهت استفاده از این منطقه معدنی فراهم و هجده نفر شرکت کردند.

او افزود: قرعه کشی ماهیانه همراه با اهدای یک  فقره وام به مبلغ 30 میلیون ریال توسط صندوق قرض الحسنه حضرت خدیجه (س) به یکی از بسیجیان عضو صندوق انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به اجرای مداوم طرح معرفی کتاب در پایگاه با هدف ترغیب بسیجیان به مطالعه گفت: کتاب «محمد مثل گُل بود» اثری با بیان سبک زندگی پیامبر (ص) به کودکان معرفی شد. این مجموعه، هر چهار حوزه ارتباط با خدا، ارتباط با خود، ارتباط با خلق (مردم) و ارتباط با خلقت را شامل می شود و چهل محور اصلی در سبک زندگی را با کودکان در میان می گذارد.

شهادت اضافه کرد: همچنین این کتاب علاوه بر آموزش سبک زندگی پیامبر (ص)، به رشد تفکر کودکان و پرورش هوش اخلاقی آنان نیز کمک می کند. نویسنده این کتاب غلامرضا حیدری ابهری و مناسب سنین ۶ تا ۱۲ است.

او بیان داشت: پویش «غزه ما هستیم» همراه با ختم دعای جوشن صغیر جهت پیروزی مردم غزه و فلسطین و ختم چهارده هزار صلوات توسط بسیجیان و دوستداران اهل بیت (ع) در فضای مجازی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به برپایی تیم گشت سفیران مهر در روستا گفت: تیم گشت پایگاه آمنه (س) در محدوده شهرک در روستای لاسجرد همراه با سه مورد تذکر لسانی انجام شد.

گفتنی است پویش چله قرائت دعای جوشن صغیر بنابر توصیه مقام معظم رهبری به قرائت دعای جوشن صغیر در جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل، با هدف یاری رزمندگان جبهه مقاومت همراه با قرائت میلیونی سوره مبارکه «نصر» برای پیروزی رزمندگان غزه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه انجام شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار